Radeon 9700 pro, passiv kølet?
Fra : Peter Sepstrup

Dato : 25-04-03 10:39

Hej!!

Er der nogen der har erfaringer med om et Radeon 9700 pro kan køles passivt
med f.eks. en Zallman køler?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-04-03 11:13

Peter Sepstrup wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med om et Radeon 9700 pro kan køles passivt
> med f.eks. en Zallman køler?

Ja, virker fint her.

Mvh

Bruno

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-04-03 11:52

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrup.zapto.org> wrote in

> Hej!!
>
> Er der nogen der har erfaringer med om et Radeon 9700 pro kan køles
> passivt med f.eks. en Zallman køler?

Sapphire 9700pro Ultimate er født med passiv køling:
http://www.sapphiretech.com/vga/9700proult.asp

Fordelen ved at købe et passivt kølet kort færdigt, er at du ikke mister
garantien på kortet ved selv at udføre indgrebet.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-04-03 14:20

Kasper Damkjær wrote:
> Sapphire 9700pro Ultimate er født med passiv køling:
> http://www.sapphiretech.com/vga/9700proult.asp

Er det egentlig kommet i handlen?
- Man kan jo ikke se et modelnr!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-04-03 15:02

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in

> Er det egentlig kommet i handlen?
> - Man kan jo ikke se et modelnr!

http://www.shg.dk/ har det (men det er vist p.t. udsolgt)

Ellers se EDBpriser:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017906

http://www.computercity.dk/ har det også.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 26-04-03 07:39

> [...]
>
> Fordelen ved at købe et passivt kølet kort færdigt, er at du ikke mister
> garantien på kortet ved selv at udføre indgrebet.

Smart nok... så slipper man selv for bøvlet med at montere plus spare de 250
til en zalmamm og så vidt jeg lige kunne se på edbpriser er dem kun ca.
400,- dyre end en alm. 9700 pro, så det er jo kanon.