Fejl omkring blækpatroner på Epson Stylus ~
Fra : Anders Sørensen

Dato : 24-04-03 23:36

Hejsa

Jeg har i forbindelse med udskiftning af blækpatron i min Epson Stylus
760 observeret et stykke "filt" som jeg ikke kan finde ud af hvordan
skal vende. Det sidder der henne hvor hovedet bliver parkeret og
renset. Det er det stykke som sidder ned over en firkantet tap og der
er ligesom en trekant skåret ud i det.

Jeg har postet et billede i dk.binaer under samme subject.

Iøvrigt knækkede 2 af de 3 tapper som skal lave hul i farvepatronen,
da jeg tog den gamle parton ud.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Sander

Dato : 25-04-03 18:52

Havde også sådan en, fandt aldrig ud af det,
endte med at smide den væk da en ny er så
billig at det ikke kan betale sig at hekse med
det.

Computercity solgte en Epson c 42
for et par uger siden til 299, ved ikke
om de har nogle endnu til den pris.