E-Mail
webnoob 5265
Div. Dialog spørgsmål.
Fra : Palle Jensen

Dato : 24-04-03 15:22

Starter lige en ny tråd da der lige kommer et par specifikke dialog
spørgsmål:

1) Jeg kan se at man kan sætte en folder til attachments i hver gruppe.
Dette er cool. Men hvad med alle headers og bodies. Nu har jeg installeret
Dianlog på default lokationen på C:\ men er lidt pernitten med pladsen på
mit C-drev. Kan jeg ikke sætte alt data til at have på et andet drev? Eller
skal jeg installere den på et andet drev i stedet?

2) Man skal dobbelt klikke på et indlæg for at hente body. Kan det ikke
sættes så man bare skal stille sig på en besked så hentes den?

3) Er der en shortcut der kan hente headers i en gruppe? I XNews brugte jeg
bare F5. Nu skal jeg op i en menu og finde en knap..

--
Palle

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-04-03 15:59

On 24 apr 2003, Palle Jensen wrote something like this :

> [...]
> lidt pernitten med pladsen på mit C-drev. Kan jeg ikke sætte alt
> data til at have på et andet drev? Eller skal jeg installere den

Det er selve data mappen. Den fylder allerede et ondt år. Den gad jeg
godt flytte til et storage drev.

--
Palle Jensen

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 24-04-03 17:38

Palle Jensen, du skrev:

> 3) Er der en shortcut der kan hente headers i en gruppe? I XNews brugte jeg
> bare F5. Nu skal jeg op i en menu og finde en knap..

Det kan du sætte op i Settings ,Configure buttons shortcuts, online.

--
Henrik
Best Viewed With Any Newsreader.