MSI KT3 Ultra2 CPU'er?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 24-04-03 16:54

Jeg overvejer at købe dette bundkort da det er ret billigt lige for tiden.

Men på MSI's site står der at CPU går fra 600MHz til XP2200+. Men nu er der
jo kommet flere nye modeller der er hurtigere og jeg tænkte på om det
betyder at boardet ikke virker med Thoroughbred eller om de bare ikke har
fået opdateret listen over understøttede CPU'er.

Hvilke erfaringer har i med dette board og Thoroughbred XP CPU'er?

Mvh.
Flemming

Fra : CS

Dato : 24-04-03 18:39

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betyder at boardet ikke virker med Thoroughbred eller om de bare ikke har
> fået opdateret listen over understøttede CPU'er.

Prøv at kigge lidt i MSI's egen gruppe:
alt.comp.periphs.mainboard.msi-microstar

Så vidt jeg lige kan se, skulle dette board understøtte alle CPU'er som er
på markedet i øjeblikket. Søg evt.på http://groups.google.com

> Hvilke erfaringer har i med dette board og Thoroughbred XP CPU'er?

Har selv et MSI kt3 ultra (første udgave). Det kører 100% stabilt, skulle
også uofficelt understøtter alle cpu'er på markedet

--
Mvh CS

cs AT sleepy.dk

Fra : Flemming Joensson