Ekstren harddisk ??
Fra : Jan Pedersen

Dato : 24-04-03 15:21

Daws
Jeg har kig på en ekstren harddisk og har meget kigget på denne
Maxtor Personal Storage 5000XT 250GB
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374608020
Men den skal jo tilsluttes en pc via USB el. FireWire...

Kan man ikke få en til at sætte direkte på netværket alså i en
switch/router, lige med en printer ??

Jan Pedersen
cuk@cuk.dk
--
Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 24-04-03 16:31

> Kan man ikke få en til at sætte direkte på netværket alså i en
> switch/router, lige med en printer ??

Jo, det hedder NAS (Network Attached Storage) og det kan sikkert findes på
edbpriser under enten netværk eller harddiske.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 24-04-03 16:45

> Jo, det hedder NAS (Network Attached Storage) og det kan sikkert
> findes på edbpriser under enten netværk eller harddiske.

Jo tak det var lige det jeg søgte

Men må indrømme at prisen er en lidt anden end USB løsningen
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1834577893
men hvad det er jo kun en gang at gøre det...

Takker

Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : Den Dovne

Dato : 24-04-03 21:05

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

>Men må indrømme at prisen er en lidt anden end USB løsningen
>http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1834577893
>men hvad det er jo kun en gang at gøre det...

Står der 25.000

Så foretrækker jeg en gammel 486'er, Linux og en passende stor HD

<Den Dovne>