"Michael R." <mbrud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3ea7ae63$0$31978$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> wrote in message
> news:b884dr$cak$1@news.cybercity.dk...
> > Er der flere udover mig der har haft problemer med webspeed siden den
22.
> > april og som stadig ikke har fået løst problemet?
>
> Jeg har haft store problemer med pingtider i de sidste par måneder. Online
> gaming er blevet en særdeles blandet fornøjelse for mig med vanvittig
> ustabil/høj ping. Bor i Århus - Vestre Ringgade.
Min forbindelse har været nede siden tirsdag eftermiddag. Ringede flere
gange til supporten som sagde at jeg bare skulle trække stikket ud på
modemet. Efter gentagende forsøg uden resultat ringede jeg igen til
supporten. Nu fik man pludselig en besked om at der var landsdækkende
problemer med webspeed. Jeg lod det ligge resten af aftenen og prøvede så
igen i går eftermiddags. Stadig ingen online forbindelse. Hvis jeg endelig
fik tildelt en ip adresse og prøvede at lave en ping på
www.tdc.dk fik jeg
pakketab på helt op til 75%. Mail virkede ikke og så tog jeg igen fat i
supporten der bare gav mig en sludder for en sladder og her til morgen
virkede det stadig ikke. Sjovt nok har min nabo som også har webspeed
overhovedet ikke haft nogen problemer. Spændene at se om det virker når jeg
kommer hjem i eftermiddag.
Martin