Em sløj lille kat
Fra : Kitty Leopold

Dato : 23-04-03 22:09

Min kære lille Felix er sløj. Han der plejer at være klassens frække/sjove
dreng, liller helt apatisk hen. Spiser ikke, drikker og der er heller ikke
kommet noget ud den anden vej. Han har slet ikke haft lyst til en tur i
haven i dag - Har lige taget hans temperatur - han har feber det lille
skidt.

Så i morgen tidlig er det afsted til dyrlægen.

Men har nogen et gæt på hvad der kan være galt. Han har ikke ondt eller
piver - jeg aner ikke mine levende råd.

Kitty

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-04-03 23:51

On 23/04/2003 23:08, in article
3ea6f33b$0$52117$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Kitty Leopold"
<kittyNoSpanSletMig@leopold.dk> wrote:

> [...]
>
> Så i morgen tidlig er det afsted til dyrlægen.
>
> Men har nogen et gæt på hvad der kan være galt. Han har ikke ondt eller

Jeg kan ikke sige, hvad Felix fejler, men det er super, at du tager ham til
dyrlægen I morgen
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Kitty Leopold

Dato : 24-04-03 10:36

En lille videre bulleten fra Felix.

Vi blev vækket her til morgen fordi Felix gerne ville ud. Det fik han dog
ikke lov til, men da det så ud til at han var ved sit gamle jeg, tog jeg
hans temperatur igen i dag. Dem var helt normal.

Ringede alligevel til dyrlægen der jo heller ikke kunne sige noget, men
mente, at det var fint hvis jeg blot i dag opserverede ham, for at se om det
der evt. kunne have været var gået i sig selv, ellers måtte jeg endelig
ringe igen.

Han har spist lidt her til morgen, men har endnu ikke været på. Så indtil
da må han finde sig i at være indendørs.

Hilsen Kitty

Fra : Camilla Baird

Dato : 24-04-03 09:43

On 24/04/2003 11:35, in article
3ea7a263$0$31925$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, "Kitty Leopold"
> [...]

> Han har spist lidt her til morgen, men har endnu ikke været på. Så indtil
> da må han finde sig i at være indendørs.

Det er da dejligt, at Felix er blevet bedre igen sådan helt af sig selv.
Feber hos katte er altid bekymrende... Du siger, han spiser - drikker han?
Hvis han ikke går på bakke (og ikke har været på bakke, mens han har haft
det dårligt), er der noget galt... Han *kan* være forstoppet - han *kan*
have en blære- eller urinvejsinfektion.
Camilla

Fra : Kitty Leopold

Dato : 24-04-03 22:28

Hej Camilla.

I dag har jeg holdt Felix hjemme. Han har både spist og drukket. Han har
også afleveret en "tår" i bakken, men indtil nu har han ikke besørget noget
"større". Så dit gæt på forstoppelse er også en overvejelse jeg her til
aften har taget med i min overvejelser.

Er der ikke sket noget til i morgen, må vi nok hellere aflægge dyrlægen et
besøg alligevel.

Hilsen Kitty og tak for tilbagemeldingerne.

Fra : Ida

Dato : 24-04-03 23:11

--
"Kitty Leopold" <kittyNoSpanSletMig@leopold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besøg alligevel.
>
> Hilsen Kitty og tak for tilbagemeldingerne.

Hej *s*

Hvis du har en dåse tun i olie i huset, så kan det - forsigtigt - forsøges.
En ting der altid virker mod lettere forstoppelse hos kattene her i huset er
Whiskas dåsemad, der løber lige igennem

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Kitty Leopold

Dato : 25-04-03 13:28

Hej Ida.

Tak for det gode råd med tun i olie, det skal jeg huske.

Men her til morgen havde Felix afleveret hvad han skulle på bakken. Han er
nu så god som "ny".

Men da det alligevel var tid for både hans og hans brors vacinationer, har
jeg i dag bestilt tid til på onsdag hos dyrlægen. Så kan de begge få et
lille check.

Hilsen Kitty

Fra : Ida

Dato : 25-04-03 13:22

--
> [...]
> jeg i dag bestilt tid til på onsdag hos dyrlægen. Så kan de begge få et

Hej Kitty *S*

Det var dejligt at høre, at der nu er afleveret det der skulle i bakken
Håber ikke det årlige tjek viser andet end sunde rakse katte

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 10-05-03 13:45

Hej Camilla,hvad er en kats normale temperatur? hisen majer

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-05-03 14:34

> Hej Camilla,hvad er en kats normale temperatur? hisen majer

Det kan være andre kan svare mere præcist end mig, men jeg mener, den er
omkring 38 - 38,5 C
Mvh Camilla
--
Killinger haves! Se billeder her: http://makeashorterlink.com/?O3F414454
mail@korat.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 10-05-03 16:22

Camilla Baird wrote:

> Det kan være andre kan svare mere præcist end mig, men jeg mener, den
> er omkring 38 - 38,5 C
> Mvh Camilla

Groft sagt skal den passere 39, for at det er feber ...

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk