Lidt nyt på vildkat.dk
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-04-03 19:33

Hejsa!
Jeg har leget lidt med udseendet på vildkat.dk, og tilføjet en ny rubrik
der hedder "Hjem tilbydes". Flere har nemlig skrevet til mig fordi de
leder efter en kat der opfylder specielle ønsker til f.eks. race, alder,
farve osv. Så nu er der et sted man kan annoncere efter netop den kat
man ønsker sig. Desuden har jeg skruet en del ned for farverne, hvad
synes I om det? Er det blevet for kedeligt, eller ser det ok ud?

Jeg har fået mails fra flere af ejerne til kattene der er blevet
omplaceret, og det er bare skønt at høre, hvordan de falder hurtigt til,
og nyder livet det nye sted. Det føles rigtigt rart at man med en ret
lille arbejdsindsats kan være med til at hjælpe katte til nye, gode liv.
Og det har bestyrket mig i ideen om at nogle gange er det bare det
bedste for en kat at flytte til et nyt sted, selv om det er pokkers
hårdt for ejeren at gå af med den.
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 23-04-03 20:09

Hejsa

Syntes det ser rigtigt godt ud men .. syntes det er lidt forkert at
skrive det kun er katte som er neutraliseret eller som bliver det der
omplaceres, da der jo tydeligvis under nyt hje tilbydes søges en avlskat
*SS* ikke så godt formuleret men håber du forstår hvad jeg mener

Er vild med de nye farver.

MVH
Gitte
DK Sacala´s - Killinger ventes ge 18-19
www.sacala.dk

Fra : Ragna

Dato : 23-04-03 20:16

Hej Dorthe!

Har lige været et smut henne på vildkat-siden og synes, at den nye farve er
mere behagelig at kigge på.
Ideen med at man kan beskrive den slags kat, man ønsker sig, er virkelig
fin.
Det er dejligt at se, hvor mange katte, der allerede har fået nyt hjem på
grund af din gode ide.Det er bare alle tiders gode initiativ!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : goofy

Dato : 23-04-03 20:38

Hej Dorthe
Flot initiativ, og jeg har da også lagt et link på min hjemmeside til
dig
Fortsøæt med din gode side

Steen Vinbæk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-04-03 07:03

Dorthe Prip Lahrmann wrote:
> [...]
> netop den kat man ønsker sig. Desuden har jeg skruet en del ned for
> farverne, hvad synes I om det? Er det blevet for kedeligt, eller ser

jeg synes faktisk at de nye farver gør siden meget mere indbydende..... det
er faktisk rigtig rigtig flot ;)

i det hele taget ser det ud til at det hele udvikler sig flot, både med
siden og med omplaceringen af kattene..
skide godt gået!
--
Knus Sabina