(Venner for livet) Zindy Laursen og Agami ~
Fra : Casio

Dato : 23-03-01 21:07

Hvad har Zindy Laursen og Agami brødrene udgiveet af musik sammen?

Jeg synes det lyder vildt godt når de synger i "Venner For Livet".

--
Casio
ICQ 33379605

Fra : Thomas H.

Dato : 23-03-01 22:10

> Hvad har Zindy Laursen og Agami brødrene udgiveet af musik sammen?
>
> Jeg synes det lyder vildt godt når de synger i "Venner For Livet".

Ja hun synger godt, men hvorfor helvede skal ham manden stå og sige:
Uhg....Yeah....Jo...c-c-come.... i bagrunden?
Det lyder simpelthen af helvedes til!

Fra : Michael Jonassen

Dato : 23-03-01 23:31

On Fri, 23 Mar 2001 22:09:48 +0100, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>Ja hun synger godt, men hvorfor helvede skal ham manden stå og sige:
>Uhg....Yeah....Jo...c-c-come.... i bagrunden?
>Det lyder simpelthen af helvedes til!

JEg synes det lyder forfærdeligt når de 2 negere, synger de samme
sange igen og igen

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 24-03-01 10:21

"Michael Jonassen" <svinet@edb.dk> skrev i en meddelelse
> JEg synes det lyder forfærdeligt når de 2 negere, synger de samme
> sange igen og igen

To negere ?, hvorfor en hule er du lige kommet ud af ?

Henrik

Fra : Michael Jonassen

Dato : 24-03-01 12:19

De er da negere ? !?!?

Fra : KVEst

Dato : 24-03-01 21:05

Stavekontrol er en god ting.
Prøv det.

Fra : RANielsen.

Dato : 24-03-01 22:57

"KVEst" <kimvestergaard@mail.dk> skrev:
> Stavekontrol er en god ting.
> Prøv det.

Ikke for at kaste med mudder, men når vi nu er så godt i gang så, burde
du nok også kikke lidt her URL:http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Håber ikke du tager det ilde op.

--
Rasmus.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 25-03-01 01:58

"RANielsen." <surtceps@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Håber ikke du tager det ilde op.

I Love It

Henrik

Fra : RANielsen.

Dato : 24-03-01 10:45

"Michael Jonassen" <svinet@edb.dk> skrev:

> JEg synes det lyder forfærdeligt når de
> 2 negere, synger de samme sange igen og igen.

Jeg syntes nu at det er selve programmet der STINKER, musikken er det
eneste gode ved programmet.

--
Rasmus.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 25-03-01 17:49

Jeg synes faktisk at det giver en meget fed effekt.

Hende Zindy - er det ikke hende fra tidlig-90'ernes-popgruppe - hvad pokker
var det, de hed?

--

Lars Bonnesen
(Please notice that my e-mail address is intended not to work)

Fra : Thomas H.

Dato : 25-03-01 17:54

> Hende Zindy - er det ikke hende fra tidlig-90'ernes-popgruppe - hvad
pokker
> var det, de hed?

Cut'n'move

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 25-03-01 19:45

Jeps - men hun ser nok godt nok mere voksen ud nu.

Fra : Christian Schmidt

Dato : 25-03-01 15:37

Casio wrote:

> Hvad har Zindy Laursen og Agami brødrene udgiveet af musik sammen?
>
> Jeg synes det lyder vildt godt når de synger i "Venner For Livet".

Iflg. http://venner.tv2.dk/programmet/musikken.php skulle
kendingsmelodien fra "Venner for livet" udkomme på cd engang i foråret.

Christian