Sandberg RAID?
Fra : Voller

Dato : 23-04-03 11:46

Hej NG.

Er der nogen, der har erfaring med Sandbergs IDE-RAID kort
(http://www.sandberg.it/sandberg/hardware/13017.HTM)? På papiret ser det ud
til at kunne det samme som mange andre IDE-RAID kort, men prisen er jo meget
lavere andre anderkendte mærker.

Er der nogen der venligst vil dele deres gode eller dårlige erfaringer med
mig?

Mvh. Voller.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-04-03 12:06

"Voller" <voller@et.sted.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> prisen er jo meget lavere andre anderkendte mærker.
>
> Er der nogen der venligst vil dele deres gode eller dårlige erfaringer

Kortet kan kun levere RAID 0, 1 og 0+1

--
Bjarke Andersen

Fra : Voller

Dato : 23-04-03 12:07

"Bjarke Andersen" skrev
> Kortet kan kun levere RAID 0, 1 og 0+1

RAID 0 (og måske på længere sigt RAID 0+1) er nok til mig.

Mvh. Voller.

Fra : Jester

Dato : 23-04-03 21:36

Jeg har brugt et Sandberg RAID i længere tid. Og det virker fint... 2 stk.
40 GB som en stor disk;)