Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus OM10 Batteriproblem !
Fra : Brian H.

Dato : 23-04-03 10:38

Hej NG,

jeg har et gammelt spejlrefleks liggende som jeg gerne vil have gang i
igen - men .. batteritypen til dette kan ikke fås mere !??

Nogen der kan hjælpe ??

PFT
Brian

Fra : thl

Dato : 23-04-03 11:04

"Brian H." <black-gold@nattelivNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse news:3ea65efd$1@news.wineasy.se...
> [...]
>
> jeg har et gammelt spejlrefleks liggende som jeg gerne vil have gang i
> igen - men .. batteritypen til dette kan ikke fås mere !??

Nærmeste fotohandler, 2 stk Varta V 76 px.

mvh

Thorbjørn

Fra : Brian H.

Dato : 23-04-03 12:01

> Nærmeste fotohandler, 2 stk Varta V 76 px.
>
> mvh
>
> Thorbjørn

Tak for hurtigt svar !

Hvad med spændingen ? der sidder vist normalt et kviksølvsbatteri i ?

Har du prøvet med dette i praksis ?

Mvh Brian

Fra : thl

Dato : 23-04-03 13:19

"Brian H." <black-gold@nattelivNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse news:3ea6727b$1@news.wineasy.se...

> Tak for hurtigt svar !
>
> Hvad med spændingen ? der sidder vist normalt et kviksølvsbatteri i ?
>
> Har du prøvet med dette i praksis ?
>
> Mvh Brian

Med 2 stk V 76 får du den korrekte spænding, idet kameraet
er født til denne type.
Var det derimod et OM 1, kunne der være et lille problem.

mvh

Thorbjørn

Fra : Henrik

Dato : 23-04-03 17:28

"
> [...]
>
> jeg har et gammelt spejlrefleks liggende som jeg gerne vil have gang i
> igen - men .. batteritypen til dette kan ikke fås mere !??

Hej Brian

Som Thorblørn ganske rigtigt skriver, så gør 2 stk Varta V76px arbejdet uden
nogen problemer.

Mvh.
Henrik
www.digitalfotoservice.dk