Et brev vanillesukker i gram?
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 22-04-03 19:54

Hej

Hvor meget vejer et brev vanillesukker???

Jeg har det kun i dåser

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Annika Pedersen

Dato : 22-04-03 20:33

> Hvor meget vejer et brev vanillesukker???
>
> Jeg har det kun i dåser

ifølge google (vanille brev) vejer det 10gram.

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 22-04-03 20:36

Annika Pedersen skrev:

> ifølge google (vanille brev) vejer det 10gram.

Tørsleff skriver osse at det vejer 10 gram:

<http://www.toersleff.dk/4_husmoder/action.lasso?-database=toersleff_produktdb&-layout=kort&-response=sortm_result_4.htm&-recordID=34136&-search>
<http://tinyurl.com/a2s7>

// Klaus

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 22-04-03 20:47

Hej
Annika Pedersen <newsgroup@annika.dk> wrote:

> ifølge google (vanille brev) vejer det 10gram.

Tusinde mange tak for jeres svar.

Og tillægsspørgsmålet lyder så -selvom det er mindre vigtigt, da kagen
nu er i ovnen - om der så er forskel på vanilla og vanillesukker
(opskriften er oversat fra tysk)

Der er vist noget med, at vanilla (det som jeg plejer at bruge) er mere
koncentreret end vanillesukker.

Fra : Invader Zim

Dato : 23-04-03 12:48

"Sebastian Adorján Dyhr" <sadyhr@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> (opskriften er oversat fra tysk)
>
> Der er vist noget med, at vanilla (det som jeg plejer at bruge) er mere

Jeg vælger at gå ud fra at der bare menes ren vanilie, når der står vanilla.
vaniliesukker er jo som bekendt vanilie blandet op med sukker :)

-Invader Zim

Fra : Kim

Dato : 23-04-03 15:32

> Jeg vælger at gå ud fra at der bare menes ren vanilie, når der står
vanilla.
> vaniliesukker er jo som bekendt vanilie blandet op med sukker :)

Ehh...Så du bruger 10 gram vanillie ??? Er du vims det bliver dyrt...
Så er det vel osse kun kornene som skal vejes

Mvh, Kim