Er der nogen der vil løbe med mig?
Fra : Karen

Dato : 22-04-03 18:31

Hejsa,
Tænkte at der måske var nogen i dette forum, der var interesserede, så
here goes:

Jeg søger en at løbe med, jeg er selv en pige på 24, der har tabt 25
kg, og nu skal igang med at løbe lidt. Målet er at kunne løbe 5 km til
alt for damernes kvindeløb - tiden er ligemeget! Jeg er ikke særlig
god til at løbe som det er lige nu, men jeg elsker sport og motion, så
mon ikke løb også kunne læres at elske?
Havde forestillet mig en pige - alder ligemeget, bare du ikke løber
fra mig!

Jeg bor i Kbh NV ved Fuglebjerg St - mail mig hvis du er interesseret
:)

Karen
lindse@lindse.dk