opdatering af T68i
Fra : n/a

Dato : 22-04-03 18:01

Hej.

Jeg vil gerne have min telefon opdateret og vil i den anledning gerne høre,
om der er nogen der kender et sted? Det skal gerne være i Kolding og hvis de
kan gøre det på stedet ville det være helt perfekt. Jeg har forsøgt at ringe
til Telebutikken, men de skulle sende den ind i 10 arbejdsdage.

På forhånd tak...
Mvh. Lasse

Fra : Kim Madsen

Dato : 24-04-03 21:16

Jeg fik af en TDC butik i Århus udleveret et kort på en butik i Århus
centrum der hedder EMTC. Iflg. TDC butikken skulle denne forretning
kunne opdatere software fra dag til dag. Da jeg ringede til dem fik
jeg at vide, at de IKKE gjorde det på Sony Ericsson telefoner og at
man heller ikke kunne få det gjort andre steder. Det undrer jeg mig nu
over....TDC butikken oplyste, at de selv kunne de sende den til et
værksted (deres eget?) men det ville tage 14 dage, hvilket var årsagen
til at jeg fik udleveret ovennævnte kort.

Fra : Michael Frandsen

Dato : 30-04-03 20:30

prøv http://www.teleservice.com de klarer det med det samme