Hvordan kan man lave en side der viser ind~
Fra : NoAnswer

Dato : 20-04-03 18:21

Jeg har oprettet en database (mysql) hvor en bruger kan oprette sig selv med
bl.a. navn, adresse og tlf nr. denne oprettelse foregår via en .php side,
som opdatere databasen.

Kan jeg oprette en side hvor jeg kan vise disse data, sådan at andre der har
oprettet sig kan se data på alle andre?

jdo

Fra : Jacob Atzen

Dato : 23-04-03 10:17

"NoAnswer" <No@Answer.dk> writes:

> [...]
> som opdatere databasen.
>
> Kan jeg oprette en side hvor jeg kan vise disse data, sådan at andre der har

Ja, det kan du godt, hvis du har læseadgang til posterne i databasen.

- Jacob Atzen