Ehm AMD cpu
Fra : Aragorn100%

Dato : 22-04-03 09:02

Barton 2500+ kører med 1833mhz
Thoroughbred 2200+ kører med 1800mhz

Der er prisforskææl, hvormeget forskæl gør cashe forskellen?

Er det pengene værd at hoppe på en Barton?

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 22-04-03 10:10

> Der er prisforskææl, hvormeget forskæl gør cashe forskellen?

Der er tale om en anden type processor. Da barton har et større
overfladeareal (på kernen), er denne nemmere at køle. Desuden kan du selv
gøre dig klogere på denne side:
http://www.tomshardware.com/cpu/20030210/index.html

> Er det pengene værd at hoppe på en Barton?

Jeg ser det som et Duron/Thunderbird-dilemma =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 19:27

>Barton 2500+ kører med 1833mhz
>Thoroughbred 2200+ kører med 1800mhz
Min XP2600 regner lidt hurtigere end en OC Barton 2500
Så jeg ville købe en billig XP.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-04-03 19:47

Thf wrote:
> Min XP2600 regner lidt hurtigere end en OC Barton 2500
> Så jeg ville købe en billig XP.

Jeg har en Barton 2500+ og hvis du ikke skal redigere billeder osv. er en XP
rigeligt.
Jeg har egentlig fortrudt mit køb af Barton.En 2400+ kunne såmænd det
samme,til det jeg bruger cpu'en til(mest spil).
Men den er nemmere at holde kølig.
/Henrik

Fra : webfactor

Dato : 23-04-03 17:24