colour point??
Fra : Katja

Dato : 21-04-03 19:29

Hej NG,

for 1½ mdr siden hentede jeg en lille sød mis nede på kattens værn her i
hillerød...jeg var så heldig at finde mig en lille racemis....hun er en
colour point og er creamet med mørk maske, poter, ører og hale....

jeg har jo ingen papirer på at hun er en ren racekat, men jeg vil høre om
der er nogen der kan fortælle mig lidt om racen eller henvende mig til en
side der kan....

hilsen katja

Fra : Tanja Petersen

Dato : 21-04-03 20:09

Hej Katja

Du kan maile til mig, så kan jeg fortælle dig lidt om dem. Jeg er selv
opdrætter af Colourpoint.

--
Venlig Hilsen
Tanja Petersen

Fra : Li Lo

Dato : 21-04-03 20:29

hejsa
jeg har også hentet en colour point på et internat for lidt over et år
siden, han var 1 år. og dejliger kan har jeg aldrig mødt!!! og jeg har
ellers haft kat hele mit liv..
Jeg finde blanding mellem perser og siameser er lige perfekt... den er doven
men samtidig også livlig og kærlig.
Det jeg finder det størst problem er hans pels han skal striles dagligt og
aligevel får han klumper jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... da jeg fik
ham var han helt klippet ned da hans pels var en stor klump...
Men ellers er det en dejlig kat..

Venlig hilsen Lise Lotte og viktor