Fusitsu 517
Fra : Peter Hansen

Dato : 21-04-03 19:41

Har en gammel 15 tommer skærm af navnet Fujitsu 517. Er der en her der kan
hjælpe mig med en driver.

På forhånd tak

Peter

Fra : Den Dovne

Dato : 21-04-03 21:37

"Peter Hansen" <cfs4580@vip.cybercity.dk> wrote:

>Har en gammel 15 tommer skærm af navnet Fujitsu 517. Er der en her der kan
>hjælpe mig med en driver.

Det er ikke tvingende nødvendigt med driver til en skærm. Anyway, hvis
ikke du kan finde en passende driver på fujitsu's site, kan programmet
PowerStrip i hvert fald lave en brugbar til dig.

PowerStrip kan findes på http://www.entechtaiwan.com/

<Den Dovne>

Fra : Peter Hansen

Dato : 22-04-03 05:40

Tak for svaret
Problemet er at efter at Win 98 har indstaleret skærmen så kan jeg højest få
en opløsning på 24 farver og det er jo ikke så godt har I et råd så jeg kan
få en større opløsning ??

Hilsen Peter

Fra : Henning

Dato : 22-04-03 07:21

On Tue, 22 Apr 2003 06:40:14 +0200, "Peter Hansen"
> [...]

>en opløsning på 24 farver og det er jo ikke så godt har I et råd så jeg kan

Ikek 24 farver, men 24 bit. Sæt opløsningen ned til ex. 800*600, så
får du sikkert mulighed for 32 bit. Skyldes manglende hukommelse på
skærmkortet.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk