stifinder i php??
Fra : emil munthe

Dato : 21-04-03 19:16

er der nogle der hved hvordan man får en windows
stifinder/exsplorer på sin hjemmeside??

eller har et program der kan det samme ligende sdom jeg kan få

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Demos

Dato : 21-04-03 20:07

emil munthe <emil@grinebider.dk> wrote:
> er der nogle der hved hvordan man får en windows
> stifinder/exsplorer på sin hjemmeside??
>
> eller har et program der kan det samme ligende sdom jeg kan få

Der er masser af forskellige på
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/File_Manipulation/File_Ma
nagement/

Demos

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 22-04-03 19:56

Demos wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Der er masser af forskellige på
>http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/File_Manipulation/File_Mana
gement/

Det var egentligt bare meningen som en side bar i min browser. Den skulle bare
bruges til at åbne filerne på min egen computer.

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 22-04-03 21:08

Thomas Dybdahl osv wrote:
> Det var egentligt bare meningen som en side bar i min browser. Den skulle
> bare bruges til at åbne filerne på min egen computer.

Åbne filerne, så du nemt og hurtigt kan se dem vist i browseren?

Lars.

--
Freelance programmør
Programmering mod timebetaling

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 23-04-03 20:49

Lars Dybdahl wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Åbne filerne, så du nemt og hurtigt kan se dem vist i browseren?
ja

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 23-04-03 21:11

Thomas Dybdahl osv wrote:
> ja

Det burde kunne laves med nogle COM komponenter og noget scripting, evt.
noget Visual Basic eller Delphi programmering.

Men har du tænkt på, at du bare kan lægge stifinderen og browseren ved siden
af hinanden, og så kan lave træk-og-slip på html-filerne over på browseren?

Lars.

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 24-04-03 12:20

Lars Dybdahl wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Det burde kunne laves med nogle COM komponenter og noget scripting, evt.
> noget Visual Basic eller Delphi programmering.
Det bliver nød til at være en html/php/asp osv. fil, det skal jo gerne bruges
som en sidebar.

> Men har du tænkt på, at du bare kan lægge stifinderen og browseren ved siden
> af hinanden, og så kan lave træk-og-slip på html-filerne over på browseren?
Ja, men så er det jo ikke så sjovt :)

Hvis du kender navnet på nogle php funktioner, der kan se hvad der ligger på
serveren, vil jeg meget gerne se dem.

--
Thomas

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 24-04-03 15:32

Iøvrigt tillykke med fødselsdagen.
____
|-+--|
¯¯¯¯
Thomas

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 24-04-03 17:08

Thomas Dybdahl osv wrote:
> Iøvrigt tillykke med fødselsdagen.

Tak

Lars.

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 22-04-03 06:14

emil munthe <emil@grinebider.dk> wrote in news:b81ch2$km6$1@sunsite.dk:

> er der nogle der hved hvordan man får en windows
> stifinder/exsplorer på sin hjemmeside??
>
> eller har et program der kan det samme ligende sdom jeg kan få

Du kan kigge på File Thingie som jeg har lavet:
<http://www.solitude.dk/extra/>

Den er gratis til ikke-kommercielt brug.

--
Andreas
<http://www.solitude.dk>

Fra : Kim Schulz

Dato : 24-04-03 15:38

[snip]
> Hvis du kender navnet på nogle php funktioner, der kan se hvad der
> ligger på serveren, vil jeg meget gerne se dem.

hvad med ftp funktionerne? med dem kan du logge ind via ftp, liste
filer/mapper og så vise det på siden.

http://www.dk.php.net/manual/en/ref.ftp.php

--
Navn : Kim Schulz | After a number of decimal places, nobody
Email : kim @ schulz.dk | gives a damn.

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 25-04-03 09:01

Kim Schulz wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [snip]
>
> hvad med ftp funktionerne? med dem kan du logge ind via ftp, liste
> filer/mapper og så vise det på siden.
>
> http://www.dk.php.net/manual/en/ref.ftp.php
Tjaa...
Men nu er det altså ikke meningen at man skal kunne uploade, bare se
filerne, helst på ens egen computer, men da programmet (ihverfald i
første omgang) bare skal ligge på ens egen compter, gør det heller ikke
noget hvis det er filerne på serveren man kan se.

> --
Thomas