Australien og karantæne
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-04-03 19:05

Hej alle,

Det er godt nok lidt lang tid siden jeg har haft skrevet her, jeg har jo
været lidt optaget af den lille ny miss og det hele, men jeg følger da
trofast med fra sidelinjen. Det går stadig helt fint med Tortie og Fru
V, Fru V og hendes søskende fylder jo snart et år, og det er allerede
over et år siden Tortie for første gang blev nævnt her i gruppen.
Utroligt.

Men nu har jeg haft min søsters kat på besøg i en god måned, og sikke da
et cirkus. Det gider jeg godt nok ikke en gang til, hun er sandelig
noget af en tyran selv om hun ikke er på hjemmebane, stakkels Tortie og
Fru V :(

Så det kan altså ikke lade sig gøre at føre dem sammen, og søsteren skal
jo nok have bøllen med til Australien, men hvordan forholder det sig
lige med deres karantæne? Hvor kan jeg finde ud af sådan noget?

Og så har jeg opdaget jeg ikke skal have hverken semi- eller ren
langhåret kat - nogensinde. Pelsplejen er jo hyggelig, men hold op, de
fælder jo for tre! Og det er ikke bare sådan et enkelt hår, det er sgu
store totter og færdigt udviklede nullermænd der bare sådan drysser
efter. Aldrig har min støvsuger da set så meget action. Hvis hun ikke
havde været katteræd for den, havde pelsen fået en tur på laveste
sugetrin. Jeg havde altså ikke mod på at prøve med badet som det blev
foreslået i en tråd :)

Carsten Sørensen

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 21-04-03 20:56

On Mon, 21 Apr 2003 18:05:15 GMT, "Carsten Sørensen"
<418hbi7hj02@sneakemail.com> wrote:

> [...]
>fælder jo for tre! Og det er ikke bare sådan et enkelt hår, det er sgu
>store totter og færdigt udviklede nullermænd der bare sådan drysser

   Jeg ved ikke en dyt om karantæne - men ... er du helt sikker
på at kattene skal være langhårede for at fælde i nullermænd? ;) Vores
taber i hvert fald konsekvent store totter - eller jeg tror faktisk
det mest er Oscar. Og hun er i hvert fald ikke langhåret =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-04-03 21:35

Jeg har sendt dig to private mails med vedhæftede WORD filer om import
af kat til Australien. Jeg håber, de kommer frem og kan bruges

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar