FPS drop med shapir 9500 PRO
Fra : Lasse

Dato : 21-04-03 18:11

hej der håber der er nogen der kan hjælpe mig.. her for nyligt købte jeg et
radeon 9500 pro og var oxo meget glad intil jeg satte det i for det første
er der nogle gange striper over skærmen som om det pluselig ikke kørte en
høkj nok Hertz.... og for det andet så da jeg gik ind i Counter Strike
fandt jeg ud af at min fps faldt til 70-80 stykker når jeg skød mod min
modstanner, men i smoke var den stadig på 100 det der undre mig er at med
mit geforce2 kort vare det konstandt 100 undtagen i smoke?

jeg har formatered c jeg har prøvet både den nyeste driver samt den der
fulgte med og jeg aner ikke hvad jeg ska gøre......... mit eneste bud er at
sælge det men hvis der er nogen der har et andet forslag så kom endelig med
det

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-04-03 12:16

"Lasse" <Lasse@seligmann.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> der fulgte med og jeg aner ikke hvad jeg ska gøre......... mit eneste
> bud er at sælge det men hvis der er nogen der har et andet forslag så

Hvordan er control panel sat (hvis den er installeret), kører du med AA og
SmoothShader (kan ik lige huske hvad den præcis hedder)?

--
Bjarke Andersen

Fra : Lasse

Dato : 23-04-03 13:23

nej nej har prøvet både med og uden og tons vis af indstillinger........