Andet multimedie
bentjuul 3670
need backup
Fra : Rune Thougaard

Dato : 21-04-03 17:28

Hey NG

Nogle der kan lave nogle striber til mig som de blå på denne side...
http://www.dalgaards.dk/hh/index.htm
Striberne skal bare være den samme røde farve som der er til højre...!!

må meget grene poste den i dk.binaer eller rune@vinperlen.dk

mvh. Rune Thougaard

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 21-04-03 17:57

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG
>
> Nogle der kan lave nogle striber til mig som de blå på denne side...
> http://www.dalgaards.dk/hh/index.htm
> Striberne skal bare være den samme røde farve som der er til højre...!!

Du mener til venstre, ikke, og der skal to farver til at lave stiber, hviken
farve skal den anden være ??

mvh

Poul E. Kristensen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 21-04-03 18:14

> Du mener til venstre, ikke, og der skal to farver til at lave stiber,
hviken
> farve skal den anden være ??

Den samme rød som er der nu...

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 21-04-03 18:39

> Den samme rød som er der nu...

Forstået, men der skal ligesom være to farver for at frembringe
stribeefekten. Skal den anden farve være lysere eller mørkere eksempelvis ?
Jeg sender en prøve til dk.binaer

Fra : Rune Thougaard

Dato : 21-04-03 21:09

hmm lysere... den skal meget gerne matche med den blå stribe....

mvh. Rune Thougaard

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 21-04-03 21:39

> hmm lysere... den skal meget gerne matche med den blå stribe....
>
> mvh. Rune Thougaard

bg3 afsendt til binaer

Prøv selv at åbne filen i photoshop, forstør til 1600%, derefter er det nemt
at ændre farven

mvh
Poul E. Kristensen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-04-03 14:30

Prøv selv at åbne filen i photoshop, forstør til 1600%, derefter er det
nemt
> at ændre farven

Jeg har prøvet at ændre farverne men jeg kan ikke få ad gang til atdre
farver men jeg ville gerne have fraverne til at være...

#660404
#800000

mvh. Rune Thougaard

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 22-04-03 15:49

er afsendt til dk.binaer

mvh Poul E. Kristensen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-04-03 16:02

Ville du prøve al lave farverne omvendt så look'et bliver lidt mørkere..??

TAK på forhånd..!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 22-04-03 17:05

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse
> Ville du prøve al lave farverne omvendt så look'et bliver lidt mørkere..??

Hvad mener du med omvendt ? - bytte farverne rund hjælper ikke ret meget.
Det bliver måske lidt mørkere, hvis den lyse stribe bliver smallere, ellers
skal farverne ændres, - er det hvad du mener ?. Farverne er som du ønskede.

mvh
Poul E. Kristensen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-04-03 20:12

Jeg ville bare gerne have farve lidt mørkere...!! ville du prøve at lave den
mørke farve som den store stribe..??

ellers må jeg prøve endnu en gang om jeg kan finde ud af det..:!!

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 22-04-03 20:57

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville bare gerne have farve lidt mørkere...!! ville du prøve at lave
den
> mørke farve som den store stribe..??

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med den store stribe ?? De to farver
der er brugt til bg4.gif er de to farver du angav. Hvis de skal ændres, så
angiv ny farvekode , så skal jeg hjælpe dig !
mvh
Poul E. Kristensen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 23-04-03 12:55

> den
mørkere

mvh. Rune Thougaard

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 23-04-03 17:27

> mørkere
>
> mvh. Rune Thougaard
Ændret lidt på forholdet mellem farverne, håber det er bedre. Forsøg evt.
selv, der er ret simpel, og det tager max. 2 min. at lave et forslag. Sender
bg.5.gif til binaer.dk.
God fornøjelse.
mvh
Poul E. Kristensen