Karbonader?
Fra : anni jensen

Dato : 21-04-03 16:55

Hej.
Vi har en diskussion om hvad forskellen er mellem karbonader og krebinetter.
I en madplan fra en kommune er begge dele nævnt, så det kan vel ikke være
det samme?
Venligst Jes

Fra : sune vuorela

Dato : 21-04-03 17:04

En der kalder sig "anni jensen" <ajsn@privat.dk> skrev:

> [...]
>I en madplan fra en kommune er begge dele nævnt, så det kan vel ikke være

min definition:
Karbonader: Hakkebøffer af svinekød
Krebinetter: karbonader vendt i rasp eller lignende

--
Sune

Fra : Padmé Amidala

Dato : 21-04-03 17:10

"anni jensen" <ajsn@privat.dk> wrote in message
> [...]
krebinetter.
> I en madplan fra en kommune er begge dele nævnt, så det kan vel ikke være

Hej Anni.
Jeg mener, at emnet var oppe og vende for en måneds tid eller to
siden...Prøv eventuelt at søge i de gamle posts..

VH
Padmé Amidala

Fra : Tom Frank

Dato : 23-04-03 14:23

Ifølge min jydske ven som elsker karbonader, så indeholder den kun hakket
kalv og flæsk vendt i rasp.

Men ifølge min kogebog er krebinetter ren svinekød vendt i rasp.

/Tom