Skifteholdsarbejde og mad
Fra : Anders Lund

Dato : 21-04-03 16:45

Hej

Jeg har nydt godt at at spise en god portion morgenmad og frokost samt. en
mindre portion aftensmad. Men nu vil min storebror også tabe sig lidt og
her forslog jeg ham at gøre det samme. Han plejer gerne at spise aftensmad
til han revner.
Men han arbejder i skiftehold, så der ville jeg gerne høre hvordan man skal
inddele portionsstørrelserne efter sove rytmen.

Jeg kunne forstille mig at den sidste portion mad man spiste - inden man
gik i seng - skulle være den 'begrænset'. Men kan maven vende sig til at
hvile-mode og aktiv-mode, når man sådan arbejder på forskellige tidspunkter
af døgnet? Eller er det helt (eller delvist) bestemt af om man sover eller
ej?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever