Fear Factory i aften...
Fra : Kong Kent

Dato : 23-03-01 16:38

Andre end mig herinde der skal til Fear Factory koncert i aften på TRAIN i
Århus.

Jeg er den langhårede gut i en Jubii-jakke. Så hils hvis du også skal til
den fedeste metal-koncert i lang tid!

Den eneste danske koncert udover FF i foråret bliver afgjort MORBID ANGEL i
Voxhall i maj. KONGE! ...og så lige en tur til Hannover i juni for at se
AC/DC...igen

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Hanne

Dato : 23-03-01 16:42

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i en
> Andre end mig herinde der skal til Fear Factory koncert i aften på
TRAIN i
> Århus.

Nej der er for langt, så jeg tager til Saga koncert i stedet

God koncert

Hanne

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-03-01 16:48

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> writes:

> Den eneste danske koncert udover FF i foråret bliver afgjort MORBID ANGEL i
> Voxhall i maj. KONGE! ...og så lige en tur til Hannover i juni for at se
> AC/DC...igen

Kongen var King Diamond så afgjort på Train i onsdags. Hans band er
stort set den originale besætning nu, og han meldte at den næste plade
"Abigail part 2" bliver indspiller 14 dage efter hans turne.

Opvarmningsbandet Einherjer synes jeg også var godt, men
Konkhra er ikke lige min smag.

Fra : Gergen

Dato : 23-03-01 17:27

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99fqlq$die$1@sunsite.dk...
> [...]
> Århus.
>
> Jeg er den langhårede gut i en Jubii-jakke. Så hils hvis du også skal til

Er der noget med at du skriver for Jubii Rock? Hvordan har du fået den
tjans? Kender du Jam, hvis man må være lidt nysgerrig??

--
Christian
-----

Fra : Kong Kent

Dato : 24-03-01 02:02

> Er der noget med at du skriver for Jubii Rock? Hvordan har du fået den
> tjans? Kender du Jam, hvis man må være lidt nysgerrig??

Jeg skriver en gang imellem nogle koncert-anmeldelser for Jubii Rock.
Grunden til dette er, at jeg er en del af Jubiis Formel 1 team, og til
sidste års julefrokost stødte jeg så ind i JAM og vi fik talt en del om
hææviiii

Han er jo, som du uden tvivl ved, lige så skør med metal som undertegnede.
Så det blev en lang og underholdende samtale om koncertoplevelser, bedste
albumz osv... Det resulterede så i, at jeg skulle anmelde nogle koncerter
rundt omkring i landet.

Min første, og hidtil eneste, live anmeldelse er fra det sorte gig i Odense
hvor Mayhem tronede frem fra det mørke Norge. Nedenfor er linket direkte til
min anmeldelse af netop dén koncert.

http://rock.jubii.dk/visnyhed.asp?id=43288

Jeg er nu lige kommet hjem fra Århus, og lad mig sige med det samme. Fear
Factory lagde Train fuldstændigt ned. Jeg var nede i moshpitten hele
koncerten igennem og var gennemblødt helt ind og igennem underbukserne. Der
var kanonstemning og jeg gjorde alt for at få det hele ud af oplevelsen.
Fear Factory er altså for seje, og de nye numre fra 'Digimortal' tegner
godt.

JAM har allerede lagt en anmeldelse af koncerten i Amager Bio ud på
JubiiRock.

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 24-03-01 10:48

Reverend "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>, High Priest of Bollocks
Talking mumbled:

> [...]
>godt.
>
>JAM har allerede lagt en anmeldelse af koncerten i Amager Bio ud på

Jeg fik så mange tæsk at mit indre ur gik i smadder, men spillede de
ikke kun i lidt over en time?