Sult er det bedste krydderi. Vi spiser af ~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-03 15:40

Sult er det bedste krydderi. Vi spiser af pligt?

Anorexia og bulimia skyldes vist emsige forældres sabotage af naturen.

Hvis ros fra forældre bliver vigtigere end at stille sult, så risikerer
depressive børn at få spiseforstyrrelser.

Overvægt skyldes nok især trøstespisning. Og kokke bør se i øjnene at den
store madoplevelse afhænger mere af hvor oplagt man er, end hvor
perfektionistisk retten er tilberedt.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Scorpmoon

Dato : 21-04-03 15:53

> Overvægt skyldes nok især trøstespisning. Og kokke bør se i øjnene at den
> store madoplevelse afhænger mere af hvor oplagt man er, end hvor
> perfektionistisk retten er tilberedt.

Tjah, skriv det i din selvbiografi
http://www.kafka.dk/2002/bowar.jpg

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-03 17:02

"Scorpmoon" <scorpmoon@yahoo.com> wrote in message

> Tjah, skriv det i din selvbiografi
> http://www.kafka.dk/2002/bowar.jpg

Når man ikke har tid til en masse motion, er det smart at øge belastningen
ved en fedtring om maven.
Overvægt er hvis det går ud over velbefindet.
En stordrikker er heller ikke alkoholisme-lidende i alle tilfælde - nogle
er glade .

Jeg skriver generelt - du vælger at gå efter manden i stedet for bolden.
God netikette?

Fra : Scorpmoon

Dato : 21-04-03 17:20

> Jeg skriver generelt - du vælger at gå efter manden i stedet for bolden.
> God netikette?

JA! Du ved jo selv godt at ingen lov her i landet kan få dig til at stoppe
dine propaganda posts her på usenettet.

Glistrup kom ikke ind, og du bruger nu de sidste krampetrækninger af dit
ligegyldige liv på alligevel at blive hørt.

Det glæder mig bare at jeg lige fik sat en nål ind i sulet på dig.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 21-04-03 17:28

"Scorpmoon" <scorpmoon@yahoo.com> mælte sligt:

>JA! Du ved jo selv godt at ingen lov her i landet kan få dig til at stoppe
>dine propaganda posts her på usenettet.

Selvfølgelig er det elendig netikette at svare "æv,bæv, du er tyk" på et
indlæg. Den holder vist kun i børnehaveklassen.

>Det glæder mig bare at jeg lige fik sat en nål ind i sulet på dig.

Ædelt.

Hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"[...] Den enkelte Moabit er ikke et Udsnit af en Masse moabitiske
Individer, men en Aabenbarelse af »Moabithed«, ligesom den enkelte Ko

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-03 19:36

> JA! Du ved jo selv godt at ingen lov her i landet kan få dig til at stoppe
> dine propaganda posts her på usenettet.

Tidligere lykkedes det netfascistbetjente at få løgneklaget til udbydere, så
jeg censureredes væk for en tid.
Men der er tekniske løsninger til at sikre ytringsfriheden - og ingen er jo
tvunget til at læse mine indlæg
Forklar hvorfor du ser PROPAGANDA i mine output mere end i andres?

> Glistrup kom ikke ind, og du bruger nu de sidste krampetrækninger af dit
> ligegyldige liv på alligevel at blive hørt.
> Det glæder mig bare at jeg lige fik sat en nål ind i sulet på dig.

Nogle der vejer mere end normalt vedr deres højde, gør klogt i at følge
deres drifter og spise så de får livsglæde og selvtillid og dermed langt
liv.

Flere trøstespiser og dør tidligt af selvtillidsproblemer. Der som et
uvæsentligt spinnoff skaber fedme. Disses overtal skaber den vildledende
statistik om fedme-farlighed.

Videnskaben ved intet sikkert om at al såkaldt overvægt ere skadelig.

Statistiske """beviser""" er altid meget svage.

At rygning korter livet, er der en vis sandsynlighed for.Det er svagt
bevist.

At overvægt på 10-40% korter livet er der meget mindre sandsynlighed for.
Det er MEGET MEGET SVAGT bevist., når vi ser på det mindretal af de fede der
har det godt med "jo mer af mig jo bedre".
"Jeg vil se fede mænd omnkring mig", sagde Cæsar. Magre indædte, selvhadende
munkemarxister, nejtak.
Men det hvidkitlede præsteskab elsker at moralisere og helst udstede forbud
i værste muhamedaner-stil.

Så fik jeg reddet dit offtopic net-uetiske personangreb over i noget
generelt og ontopic, så ikke du risikerer at blive smidt af nettet når
netcops går grassat.!

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 22-04-03 01:30

> Nogle der vejer mere end normalt vedr deres højde, gør klogt i at følge
> deres drifter og spise så de får livsglæde og selvtillid og dermed langt
> liv.

Du er et fjols, hvis du selv tror på det der...
Du opfordrer overvægtige til at skide hul i deres krop, og fortsætte deres
vej imod selvdestruktion. Der er mange overvægtige der er glade, men
ligemeget hvor GLAD du selv er for din krop - hvis du er fed har du
belastning på dine knæ, dit hjerte, etc, og det er ikke noget der kan
forbedres hvis du er GLAD... Det er livsforkortende, og pisse belastende!
Jeg er selv overvægtig, og er begyndt at træne min krop for at komme ned på
en normal vægt, hvor jeg fysisk vil have det bedre, kunne mere, have mere
energi, og aller vigtigst - leve længere, end hvis mit hjerte fortsat er
overbelastet.

Du må være i fornægtelses stadiet, eller sådan noget...

HC

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 02:02

"Hans Chr. Vang" <arno@duksedrengen.dk> wrote in message
> [...]

> energi, og aller vigtigst - leve længere, end hvis mit hjerte fortsat er

Lægejournaler kan tjækkes der bekræfter følgende
1972 var jeg 26 år og vejede 75 kg og havde knæsmerter(dr Buxbom,
Gothersgade)
1988 vejede jeg 85kg og chondromalaci(knægigt) diagnostideredes(profesor
Arnoldi)
1992 fik jeg laveste førtidspension på denne knægigt og vejede 90kg
2003 vejer jeg 120 kg og gigtsmerterne er forsvundet.
lægerne har ikke begreb skabt om disse ting.
Igen og igen har deres tyrkertro vist sig løgn, fx om at slidgigt skyldes
slid
Overvægt er måske gavnlig motion vedr knæled - følg din indre stemme, blæs
på eksperter medmindre du har soldaterdisciplin i stf evne til at lytte til
din indre stemme og din krops signaler.

Mit blodtryk ¨måltes 1972 ultralavt og er det stadigt - dit vås om
hjertebelastning hører hjemme hos dommedagsprofeter dvs halvdelen af
godhedsindusriens ansatte. Hører ikke hjemme i virkelighedens verden.
Højde 1972 og nu 179 cm

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 22-04-03 04:29

Hvad er det for noget med, at du har ædt dine egne fækalier?

Kan ikke tage en mand seriøst der har ædt sit eget lort.

Velbekomme.

HC

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 06:28

> Hvad er det for noget med, at du har ædt dine egne fækalier?
>
> Kan ikke tage en mand seriøst der har ædt sit eget lort.

Aldrig. Man skulle tilbyde et dyrt væddemål, for at jeg ville gøre det.

Jeg har nævnt i nogle indlæg at rotter og grønlandske hunde spiser
menneskelort. En fjer ´blir til fem høns.

Fra : torben

Dato : 24-04-03 00:05

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har nævnt i nogle indlæg at rotter og grønlandske hunde spiser
> menneskelort. En fjer ´blir til fem høns.

Omkring Bo warming:

Hvad skal vi gøre ved Bo Warming ?
--------------------------------------

Det har været flittigt diskuteret i diverse nyhedsgrupper, og
meningerne er delte.

Nogle har anmeldt Bo Warming for racistiske udtalelser.

Andre - typisk nyankomne - har valgt at svare på hans indlæg. Men hvis
du vil diskutere med ham på news, da er det på eget ansvar, for al
erfaring viser at det er tidsspilde, medmindre du kan lide at tage
dig til hovedet med jævne mellemrum. Og Bo Warming elsker
tilsyneladende at få opmærksomhed - han opfordrer ind imellem folk til
at ringe til sig. Så jo mere opmærksomhed han får, jo mere ser vi til
ham.

Mange, af de der følger op, sætter "Bo Warming" i Subject-linien på
deres artikler, så uinteresserede kan undgå at læse dem og så
kill-filtre kan fange disse artikler. Se nedenfor.

De fleste har valgt - ikke overraskende - at ignorere Bo
Warming. Mange har indsat killfiltre, så hans artikler slet ikke
bliver vist, når man begynder læsning af en nyhedsgruppe.

Resten kan læses på denne link.
http://groups.google.com/groups?q=bo+warming&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sel
m=34E465DE.387%40cs.auc.dk&rnum=1

/torben

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-03 04:09

"torben" <tmwdk@yahoo.dk> wrote in message
> De fleste har valgt - ikke overraskende - at ignorere Bo
> Warming. Mange har indsat killfiltre

Der lyves meget om mig. Bl.a. i OSS.
Ovenstående ønsketænkning om at "de fleste har valgt" er pudsig,
og korrekt formulering ville være "nogle få højtråbende har valgt, at påstå
at de killfiltrer",

men det fremgår ofte at man er nysgerrig og læser , og blær om at man har
killtfiltret er oftest afsløret som usandt, idet folk er nysgerrige og svar
viser at indlæg læses.Det er et cyberskældsord, at sætte sig over den man
påstår at have "sat i killfilter".

Er jeg skyld i al denne offtopic?. På ingen måde. Mine trådstarter er altid
ontopic og relevante.
Men har man mad-ideer der ikke er normale, så skal man kanøfles.

Fra : Peter

Dato : 24-04-03 07:21

ignorer ham og sæt ham i killfilteret!
Det er kun når der svares på klaphattens indlæg, at vi andre mærker noget
til ham.

Fra : JS

Dato : 24-04-03 22:04

> [...]
>
> Hvad skal vi gøre ved Bo Warming ?
>
> Det har været flittigt diskuteret i diverse nyhedsgrupper, og

Som så ofte er det ofte ikke den enkelte særling eller spammer som genererer
det store støj, men derimod de mange som hidser sig op over det...

Helt generelt ville det være rart hvis folk ville ændre subject når en tråd,
som i dette tilfælde, skifter emne eller går helt off-topic

mvh/JS