Mist Silent Twin
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 21-04-03 13:42

Jeg står og overvejer at købe ny blæser og jeg har fået en MIST Silent Twin
anbefalet. Er der nogen der har haft gode/dårlige oplevelser med denne
blæser? Hvis så det er en dårlig blæser, kan i så anbefale en anden
CPU-Køler

Fra : Martin K

Dato : 21-04-03 13:55

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:
> [...]
> Silent Twin anbefalet. Er der nogen der har haft gode/dårlige
> oplevelser med denne blæser? Hvis så det er en dårlig blæser, kan i

MIST'en er en fin blæser! bestemt... og et Thermal Take Silent Viking 2 er
heller ikke et dårligt valg. Det er NorthQ Silent Ice nu heller ikke...

--
Martin K

Fra : hisp

Dato : 21-04-03 14:56

Har en Mist S T på en AMD XP 2400, kører upåklageligt, husk dog lige at slå
blæser advarselen fra i bios, ellers vil den ikke starte op.

vh/Henrik

Fra : Leony

Dato : 21-04-03 18:29

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Silent Twin anbefalet. Er der nogen der har haft gode/dårlige
> oplevelser med denne blæser? Hvis så det er en dårlig blæser, kan i

Det er en stor satan, husk at tjekke om der er plads på dit motherboard
inden køb.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/