ATXGES eller EPS12V strømforsyning
Fra : Vike

Dato : 21-04-03 12:35

Hvem i alverden sælger den slags i DK?

mvh

Henrik

Fra : MN

Dato : 21-04-03 12:45

"Vike" <askforit@nospam.com> wrote in message
news:QHQoa.26576$y3.2132958@news010.worldonline.dk...
> Hvem i alverden sælger den slags i DK?

Her måske: www.bsmultimedia.dk

Mogens

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 21-04-03 20:52

Vike wrote:
> Hvem i alverden sælger den slags i DK?

http://www.3ware.dk/catalog/product_info.php?cPath=31&products_id=82

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=42318

http://www.enermax.com.tw/eg851ax-vh.htm

Mikkel

PS: hvilket bundkort skal du bruge den til ?

Fra : Vike

Dato : 23-04-03 10:17

Tyan K7X (S2468UGN)

Har nu fundet ud af at der findes (har bare ikke selv fundet den endnu!) en
adapter, der kan ændre en EPS12V strømforsyning til en ATXGES. Sådan en
ting skulle jeg gerne finde da jeg synes en EPS12V strømforsyning alt andet
lige må være en mere fremtidssikker investering end en ATXGES ditto.