Adrrr - hva' det???
Fra : \(2610 \)Jan R.

Dato : 21-04-03 12:11

Hejsa.
Ved kattetræffet hos Helle forleden, fik jeg udleveret en pose med
frosne daggamle kyllinger (for resten tak for sidst ;)...
Vi har som bekendt 6 katte... og i hvert fald de tre af dem er dygtige
jægere, der også spiser deres bytte... lille Namacoola er vist også vant
til kyllingerne og Ranje og Tia er vilde med råt kød... Så selvfølgelig
troede jeg at jeg havde fundet _hittet_ til Banden...

HA!!!

Saga fik sin udleveret i gårdhaven... snuste en enkelt gang til kræet...
og så så op på mig med blikket "Hva' f****, den er jo allerede DØD!",
hvorefter damen _skred_ henover liget, for at finde sig noget ordentligt
bytte...
Tjalfe kiggede lidt mere intenst på kyllingen.. snuste... og gik så hen
til sin madskål med tørkost....
Aske synes kyllingen er SJOV! Komplet uspiselig - men sjov at daske til
i flere minutter... så bliver han sulten og går til skålen med
tørkost...
Ranje fatter _ikke_ meningen med, at vi lægger en fjerbold foran ham!
Hvad skal han med den??? Desuden er den væmmelig at røre ved!... tal
lige om rovdyr!
Namacoola kan få både halve og hele timer til at gå med, at sidde og
_sutte_ på kyllingen... mad spises stadig af skålen med tørkost....
Tia... Hun ææææææææææææææææælsker dem!!! Hun udfører de mest utrolige
stunts for at få fat i gufmamsen... og har allerede nu lært at
køleskabet _kun_ indeholder kyllinger til hende... hun nægter at tro på,
at vi af og til også bruger køleskabet til at opbevare madvarer til
mennesker - og er bestemt ikke bleg for at hoppe ind i det, for at
kontrollere om vi taler sandt, når vi forklarer hende at der ikke er
flere kylllinger tilbage... For når nu de andre bandemedlemmer ikke vil
spise dem, kan hun sagtens konsumere deres ration også - og et eller
andet sted er de jo blevet lagt...
Så næste gang der købes kyllinger hjem, er Tia med på en portion... og
den skal være STOR!

Hvor mange kyllinger må en skovkat egentlig få om dagen???

Mvh Ann

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 21-04-03 14:57

Hejsa

Ja, vi har nu kun Kirsi som bestemt ikke skal nyde noget af de fjerduske
især vores unge hanner Faramir og Luffe kan slet ikke få nok, vores hunner
får 1 om dagen og engang imellem 2 hver, mens mine hanner får 4 stk. hver,
hverdag og det er fint til dem, selv om de selvfølgelig stadig spiser deres
andel af tørkosten også.

MVH
Gitte
DK Sacala´s - killinger ventes
www.sacala.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-04-03 17:48

Hej Gitte!
Er der nogen speciel grund til at dine hanner får flere end hunnerne?

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : Kate

Dato : 23-04-03 22:09

"\(2610 \)Jan R." <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in

> og har allerede nu lært at
> køleskabet _kun_ indeholder kyllinger til hende..

Jeps kender det Mowgli mener også at køleskab og fryser kun er
skabt for at hans kyllinger ikke skal rådne og Johan mener ikke at
mikrobølgeovnen kan bruges til andet end at tilberede fisk i

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer