OT
Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-04-03 08:43

Det er nu muntert som folk kun kommer på banen, når der kan skældes ud! -
emnet faldt til ro.. og musestille blev der igen! :)

Stof til eftertanke ... hos mig ihvertilfælde :)

Håber I alle har haft en god påske :)

Katja - som btw er RØVtræt af sin badevægt!

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : Ninett Green

Dato : 21-04-03 08:54

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> Katja - som btw er RØVtræt af sin badevægt!

uhhhh....hvor kan jeg genkende det, mon vi har samme mærke i badevægt? Min
den stønner og sender røgsignaler ud, hvor der står "Hov-hov - kun én af
gangen". MEN nu sarter jeg på morgen fitness igen fra i morgen kl. 7.00
sammen med 3 andre "grine-gimper" så om ikke andet bliver det llidt nemmere
og sjovere at holde mig til pointsene - er jeg bare helt skridsikker på!

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

*LoL* raller og græder af grin - hold da k.... hvor er det bare rigtigt og
absolut ikke OT i mine øjne.

Kærligst Ninett

Fra : TM

Dato : 21-04-03 10:22

KatjaStrofen wrote:
> [...]
>
> Katja - som btw er RØVtræt af sin badevægt!
>
> --
> Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and

Hej

Hvis det er mig - og det er det jo nok - der bliver hentydet til .....ja, så
har jeg ikke rigtigt nogle spørgsmål eller andet lige nu...desuden så er her
jo ret stille grundet påsken,
Jeg har aldrig skrevet i gruppen tidligere, men fulgt med på sidelinien i
laaaaang tid, men der kom altså et tidspunkt, hvor det desværre blev for
meget for mig, så derfor mine "sure" indlæg.

Jeg vil gerne bidrage i fremtidige debatter - hvis jeg har noget at bidrage
med, og jeg holder mig absolut ikke skjult!!!!!!!

Håber, det kunne give et nogenlunde seriøst svar på din mail, Katja

MVH

Tina

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-04-03 14:41

"TM" <tina(FJERNDETTE)@heart-and-soul.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> har jeg ikke rigtigt nogle spørgsmål eller andet lige nu...desuden så er

Hentyder faktisk ikke til nogen... det var bare sådan lidt lommefilosofi.. -
da det er set og sket mange gange før.

> Jeg vil gerne bidrage i fremtidige debatter - hvis jeg har noget at
bidrage
> med, og jeg holder mig absolut ikke skjult!!!!!!!

Super... og selvfølgelig skal man jo kun bidrage når man har noget at
bidrage med :)

> Tina

Katja