Magtkamp
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 21-04-03 07:51

Hejsa
Så fik vi vores kat nr. 2. En sød hankat på 10 mdr. som er omtrent dobbelt
så stor som vores gamle kat der er lige så gammel. Vi hentede den i torsdags
ved Kattens Værn
Vi har dog det problem at de slås ret meget. Der er ingen "lyd på" og heller
ingen haler der er tykke. Er det bare fordi de leger - det skal siges at de
begge jagter hinanden? eller kan de ikke fordrage hinanden?
Al den "ballade" foregår desværre om natten . Er der nogen der sider med
nogle "smarte" fifs til hvordan man kan få dem til at slappe mere af on
natten? Vi har prøvet at sætte dem i hvert sit rum men det resulterer i at
den ene kat miauer (meget) højlydt og da vi br i en etageejendom vil vi jo
også gerne tage hensyn under/overboerne.

Mhv
Carsten & Karen

Fra : Pia J

Dato : 21-04-03 08:00

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
heller
> ingen haler der er tykke. Er det bare fordi de leger - det skal siges at

Jeg tror nu ikke det er så slemt. En blanding af leg og magtkamp måske, men
det med at det foregår om natten - katte er enten uvenner hele tiden eller
ikke, synes jeg. Og der kommer også mærkelige lyde hernede fra hver nat af
alle de ting de smider på gulvet, så jeg tror det er ret almindeligt at de
tager en tur på den tid. Vores tager så en tur igen om formiddagen og inden
sengetid. :)

:Pia