MSP - Know your enemy
Fra : Staalanden

Dato : 23-03-01 14:56

Hej
Jeg syns nok at den danske anmeldeskare har været noget hårde ved
subj.
Det er ikke en hitplade som den foregående omend der er 2-3 hits på
den. Det er heller ikke en plade der fænger første eller 5. gang du
hører den. Men når man så har hørt den en del gange så vokser pladen
ind i himmelen. Den er ikke så helstøbt men hver enkelt nummer er IMO
fremragende musik. Rart med bands der tør lidt anderledes.
Ikke så poppet, men mere spade og god rock. Dejligt!!

Fra : Hanne

Dato : 23-03-01 15:16

Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i en
> [...]
> fremragende musik. Rart med bands der tør lidt anderledes.
> Ikke så poppet, men mere spade og god rock. Dejligt!!

Er det ikke netop "problemet" med anmeldere, at de kun hører en plade
igennem et par gange og så vurderer ud fra det? Jeg giver som regel ikke
fem flade øre for anmeldelser, med mindre de er gode )))))
Kender i øvrigt ikke subj.

Hanne

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 24-03-01 00:06

Flere anmeldere har faktisk vendt tommelen opad. Politiken skrev fx,
"tilbage står en ren, klarsynet, kraftfuld og fandens iørefaldende pop med
guitarer" og "denne gang kan man næsten kun blive manisk af glæde over et
meget fint rockalbum". Og min avis, Vejle Amts Folkeblad, skrev at "dette
album kan sagtens gå hen og blive årets udgivelse. Det er et velgørende
eksempel på, at rocken som oprør mod pænhed, penge og magtstrukturer
fortsat har en fremtid".

Jeg er helt enig, Manic Street Preachers er i deres livs form.

Jesper

Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i artiklen

Fra : Staalanden

Dato : 24-03-01 12:26

On Fri, 23 Mar 2001 23:06:27 GMT, "Jesper Sørensen"
<jesper.soerensen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>fortsat har en fremtid".
>
>Jeg er helt enig, Manic Street Preachers er i deres livs form.

Har godt nok ikke læst Vejle Folkeblad, men ellers synes jeg
anmeldelserne har ligget på 4 stjerner typisk. Og det er jo alt for
lidt Glædeligt og høre at Politiken har set lyset.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-03-01 13:05

"Jesper Sørensen"
> Flere anmeldere har faktisk vendt tommelen opad.

Også Information var i hvert fald overvejende positive (husker ikke
detaljerne).

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010