Nokia 3510i
Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 19-04-03 20:40

Hej
Da jeg står for at skulle købe ny tlf. vil jeg gerne høre jeres mening om
flg. telefon
Nokia 3510i ? Hvad med rygterne om fugt problemer ?

--
Venligst

jan.illum@NOSPAMget2net.dk
(fjern "NOSPAM")

Fra : master!

Dato : 19-04-03 20:44

tro jeg fakta ikke

Fra : Michel Komischke

Dato : 19-04-03 21:07

"master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
> tro jeg fakta ikke

Hvad fa'en betyder det?

Fra : Michel Komischke

Dato : 19-04-03 21:09

"Jan Illum Larsen" <jan.illum@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nokia 3510i ? Hvad med rygterne om fugt problemer ?

Jeg har ikke haft problemer med fugt.. men jeg har heller ikke rigtig udsat
den for fugt :)

Fra : master!

Dato : 19-04-03 21:27

men jeg har heller ikke rigtig udsat
> den for fugt :)

nej så er det jo nok klart!

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-04-03 03:23

> men jeg har heller ikke rigtig udsat

> nej så er det jo nok klart!

Findes der da folk der udsætter deres telefon for fugt ? :)

Fra : master!

Dato : 20-04-03 04:14

Nej men der fandtes vel nok nogen som var kommet til det uden at det var med
vilge!

Fra : J@n

Dato : 20-04-03 19:08

Det vil nok blive et større og større problem, det er utroligt hvad de
efterhånden skal kunne holde til

/J@n

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-04-03 23:54

"J@n" <viben_01@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det vil nok blive et større og større problem, det er utroligt hvad de
> efterhånden skal kunne holde til

Ja.. jeg er jo af den type der passer på mit kram... jeg forventer heller
ikke min notebook kan lide regnvejr.. :)

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 20-04-03 07:26

Med fugt tænker jeg på, når man har den med udenfor. f. eks i meget fugtigt
vejr.
Men hvad er jeres generelle mening om telefonen ?
Holdbarhed etc. ?
Hvilke andre supplementer ?

--
Venligst

jan.illum@NOSPAMget2net.dk
(fjern "NOSPAM")

Fra : Fischer

Dato : 20-04-03 08:48

> Hvad med rygterne om fugt problemer ?

Mange Nokia telefoner har et meget dårligt rygte når det drejer sig om fugt.
Det er ikke kun 3510i.
Selv kender jeg en pige der ville fjerne en plet (efter klistermærke) på
bagsiden af coveret på hendes 3310 med en fugtig klud. Så var den telefon
færdig!
Jeg har hørt andre historier om Nokia telefoner der har mistet livet ved at
ligge i en inderlomme, og så har sved fra kroppen produceret nok fugtighed
til at slå den ihjel.

Andre kan sikkert berette om hvor meget vand deres Nokia telefon har klaret
uden at tage skade, men hvis du spørger et aut. værksted, så tror jeg at
Nokia også der har et kvalitetsproblem.

Man kan selvfølgelig ikke udelukke at visse reparatører bruger 'fugt' som
undskyldning for andre fejl. Det er nemlig en diagnose der typisk fritager
forhandler og producent for alt ansvar.

*Fischer

Fra : Carina

Dato : 20-04-03 18:42

"Jan Illum Larsen":

> Da jeg står for at skulle købe ny tlf. vil jeg gerne høre jeres mening om
> flg. telefon
> Nokia 3510i ?

Jeg har købt en Nokia 3510i, og jeg synes måske den er en smule
plasticagtig. Knapperne er ikke særlige fleksible, og nogle af dem skal der
trykkes ret hårdt på allerede, for at de virker. Den virker allerede slidt,
selv om den er 3 uger gammel. Jeg bruger den ikke en helt masse, så den bør
ikke virke slidt nu.

Menu'en er en smule anderledes end i hvert fald Nokia 32 og 3310.

Foreks. sidder 'slet-knappen' (når man skriver sms) i højre side og ikke
venstre. Hvilket har resulteret i at jeg har sendt nogle halvfærdige
sms-beskeder til den første i min telefonbog, fordi jeg troede jeg var igang
med at slette....

Jeg er lidt skuffet over den

VH
Carina

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-04-03 23:56

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Knapperne er ikke særlige fleksible, og nogle af dem skal der
> trykkes ret hårdt på allerede, for at de virker.

Det problem har jeg også med min. "navne"-knappen til højre skal man trykke
lidt bestemt på, før den virker.. men det har jeg så vænnet mig til.

Jeg tror ikke man får en telefon med farveskærm osv, i en kvalitet der
matcher 8850'erens for en plov.

Så jeg føler mig slet ikke snydt.