Simens c55 software version ??
Fra : Ham selv

Dato : 17-04-03 13:18

Hej

hvordan ser man softwareversionen nr. på en c55 ??

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-04-03 16:28

> hvordan ser man softwareversionen nr. på en c55 ??

En Google søgning gav bl.a. denne side:

http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/95376.gsmbox

"The example we tested, produced in the mother country of Germany, with
software version 04 (to see it, type in the string *#06#), did not show
any problems in software, or hardware."

Men om den også viser software version ved jeg ikke. Umiddelbart ville
jeg mene at den kode gav IMEI-nummeret.

Fra : frank

Dato : 17-04-03 16:29

On Thu, 17 Apr 2003 14:18:17 +0200, Ham selv wrote:

> Hej
>
> hvordan ser man softwareversionen nr. på en c55 ??

På en M35 & ME45 er det *#06# og så tasten "INFO"

Hilsen
Frank W.

Fra : Ham selv

Dato : 17-04-03 20:08

Tak for det info står under imeinummer , men hvilken version kan man få nu
?

Fra : Frank

Dato : 18-04-03 07:53

On Thu, 17 Apr 2003 21:08:18 +0200, "Ham selv" <a@a.se> wrote:

>Tak for det info står under imeinummer , men hvilken version kan man få nu
>?
Til C55 er det vist jeg ikke husker helt galt version 18.

Hilsen
Frank W.