Ringetoner (den nye slags) og så en Nokia ~
Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 14-04-03 21:03

Ja ja...du skal bare lige give 12 kr....men hvordan uploader jeg (via WAP
eller IrDA mine egne) ringetoner?!

WAV, MP3, MID (de MID-filer jeg har er ikke 4 tonet/kanalet)...

Hvordan konventere jeg?!

- Lars

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 14-04-03 21:21

Der skulle ligge et program på den CD du fik med din telefon som kan klare
opgaven.
Mvh.
Christian

Fra : Thor

Dato : 15-04-03 12:07

> Der skulle ligge et program på den CD du fik med din telefon som kan klare
> opgaven.

Kan man ikke få fat i det program på en anden måde....
Sidder nemlig også og leger lidt med min fars tlf.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-04-03 16:00

"Thor" skrev i en meddelelse

> Kan man ikke få fat i det program på en anden måde....
> Sidder nemlig også og leger lidt med min fars tlf.

Det der følger med telefonen er Nokia PC Suite, og det ligger på deres
(altså Nokias) hjemmeside... (www.nokia.dk)

Hygge...
Daniel

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 15-04-03 19:46

Jo...men kan jo sagtens være mig som ikke kan finde ud af det......man kan
jo åbentbart på en Nokia 6610 "kun" lave en mid-fil med 4 instrumenter...de
mid-filer jeg har, har både 12 og 16 instrumenter...så kommer det til at
lyde rimelig tamt
Ved dog ikke så meget omkring mid-filer *øv*

- Lars