Gitte Jonsson slår ikke igennem
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-03 13:03

GITTE JONSSON ER RINGE - DET ER HENDES MUSIK OGSÅ

Har netop hørt hitliste og det ikke ud til at Gitte Johnsson får et
gennembrud. Hendes danske udgave af "Tennesee Waltz" var så gennemført ringe
at den ingen chance havde blandt de øvrige 3 boblere. Den var flødet helt
forkert ind i sovs I. Det kan man ikke gøre ved bare at drøne en hel masse
bas på og placere en masse juhu-piger i hver højttaler. Det må hun lære, for
hun synger godt nok. Nej do, snak lige lidt med Birthe Kjær. Hun fik jo stor
succes med den der "Ternnesee-sang".
Der var jo forøvrigt skap konkurrence fra Flemming Antony, med hans
udgave af en anden gammel slager. Det var "De nære ting". Den sneg sig lige
ind på en 10. plads.
Danskerne gider åbnbart ikke så meget de helt gamle slagere. De val
have ny dansk musik. Eksempelvis spurtede "Kandis" til tops med "En sms til
dig". En rigtig næseringstekst. Hehe.

Hilsen Åge

PS: Men men men, Gitte får en chance mere om få uger. Bobleren blev bnr. 11.
Det betyder jo som bekendt gentest. Meeeennnnn.....

Fra : Martin San.

Dato : 19-04-03 13:33

Fra : Morten Buus Pedersen

Dato : 19-04-03 13:44

Okay så!

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 19-04-03 14:40

"Åge Halldorsson"

> Danskerne gider åbnbart ikke så meget de helt gamle slagere. De val
> have ny dansk musik. Eksempelvis spurtede "Kandis" til tops med "En sms
til
> dig". En rigtig næseringstekst. Hehe.

"Danskerne"??? taler du om de fem virkelighedsfjerne personer der stemmer
hver uge?

-TDJ

Fra : Leon Jessen

Dato : 19-04-03 17:17

"Åge Halldorsson" skrev:
[snip]
> Danskerne gider åbnbart ikke så meget de helt gamle slagere. De val
> have ny dansk musik. Eksempelvis spurtede "Kandis" til tops med "En sms
til
> dig". En rigtig næseringstekst. Hehe.

Meget originalt, det var vist Barcode Brothers, som havde den for et par år
siden?

--
Mvh. Leon
Mail: email@stratleonjessen.dk Fjern 'spaden'.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-03 16:38

Leon Jessen <se_min@signatur.ok> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MDeoa.23098$y3.1991114@news010.worldonline.dk...

> Meget originalt
> Mvh. Leon
________

Nå, nu hører jeg at den er bobler på "Radio Nibenitten"s lokale dansktop i
denne uge. Så viser det sig om den klarer sig bedre i det dansktop-elskende
nordlige Jylland.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-03 16:53

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ea13bc4$0$24657$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> GITTE JONSSON ER RINGE - DET ER HENDES MUSIK OGSÅ
____

men nu viser det sig at hun er blevet en kanon succes over hele Danmark. På
masser af lokale hitlister ligger hun placeret med vidt forskellige
melodier, bl.a. "Søde sommerminder" og andre geninspilninger af gamle
dansktop-slagere.

Hilsen Åge

Fra : Martin San.

Dato : 20-04-03 17:14

nå nå

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-04-03 23:54

Åge Halldorsson wrote:
> GITTE JONSSON ER RINGE - DET ER HENDES MUSIK OGSÅ

Sikkert..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -