Titel på gammelt dansktop nummer søges
Fra : Per Moreau

Dato : 18-04-03 09:17

Oooh kender du det med at man har fået en strofe til at sidde fast i
hovedet men ikke kan huske hvad at sangen hedder ?
Nu vel, jeg håber at nogen kan genkende nummeret ud efter strofen som
lydder:
Og det si´r Kvittevitte vitte vitte vitte vit.
Kvittevitte vitte vitte vit, Kvittevitte vitte vitte vit
Og bom bom bom bom bom bom bom.
(gentages igen efter dette)

Kan du evt klare den Åge, så jeg kan få den strofe ud af hovedet ?

Mvh
Per M.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-04-03 09:20

"Per Moreau" <gndspliting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og bom bom bom bom bom bom bom.
> (gentages igen efter dette)
>
> Kan du evt klare den Åge, så jeg kan få den strofe ud af hovedet ?

Ingen Åge her, men jeg synes fra min allertidligste barndom at kunne huske,
at den hedder "Uglevisen".
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Poul Erik

Dato : 18-04-03 13:08

On Fri, 18 Apr 2003 10:19:59 +0200, "Lars Frandsen"
<lars@spamfilter.dk> wrote:

>Ingen Åge her, men jeg synes fra min allertidligste barndom at kunne huske,
>at den hedder "Uglevisen".

Helt rigtigt, og med Flemming Werge & Blue Notes, hvis du skal ud og
lede efter den.
Nummeret findes bl-a. på en CD der hedder: The real dansktop 2.

Poul Erik

Fra : Per Moreau

Dato : 18-04-03 18:41

"Poul Erik" <lindaa@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Helt rigtigt, og med Flemming Werge & Blue Notes, hvis du skal ud og
> lede efter den.
> Nummeret findes bl-a. på en CD der hedder: The real dansktop 2.
>
> Poul Erik

Fint, tak skal i have begge 2.

Mvh
Per M.

Fra : preben nielsen

Dato : 19-04-03 09:19

> [...]

> Og det si´r Kvittevitte vitte vitte vitte vit.
> Kvittevitte vitte vitte vit, Kvittevitte vitte vitte vit

Uglevisen.

Satans at du ikke skriver fra en gyldig email (ej heller uden
"OHNO") ... jeg ville ellers have sendt dig noget.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 19-04-03 11:25

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Satans at du ikke skriver fra en gyldig email (ej heller uden
> "OHNO") ... jeg ville ellers have sendt dig noget.

Åh, kan se fejlen i adressen, der skulle have været et ekstra T i
gndsplitting, men ellers var den valid nok, også uden OHNO.
Men den er rettet nu.

Mvh
Per M.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-03 13:23

Per Moreau <gndspliting@OHNOhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:PXmdney4e8AWKQKjXTWcqQ@giganews.com...
> [...]
> Og bom bom bom bom bom bom bom.
> (gentages igen efter dette)
>
> Kan du evt klare den Åge, så jeg kan få den strofe ud af hovedet ?

_________

Jamen jamen, det er jo visen om "Mor ugle". "Uglevisen". Det er Blue Notes
som spiller
og Flemming Werge som synger. Det var en utrolig populær sang i 70-erne.
Hvis du godt kan lide fugle-sange, så skulle du prøve at lytte til
"Chirpi chirpi chip chip". På engelsk er den med "Midle of the roed"
og på dansk er den med "Katy Bødtker". Men at synge om fugle synes jeg
nu er det rene pip.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-04-03 07:29

> [...]
> "Chirpi chirpi chip chip". På engelsk er den med "Midle of the roed"
> og på dansk er den med "Katy Bødtker". Men at synge om fugle synes jeg

Det syntes du kun, fordi du har en lille fjer på

Hilsen Benny..