stamtavle
Fra : Rollike

Dato : 20-04-03 14:46

Hejsa!

Som nogen af jer måske husker, så er jeg i gang med at søger efter anerne
til min kat. Cæsar, maine coon.
http://www.tdb.uu.se/cgi-bin/MCO?name=C%E6sar&match=B&g=4&a=search

Det er gået lidt frem ad og jeg er kommet lidt nærmere mit mål; at få sporet
alle anerne tilbage til Foundation.

Men der er dog 4 katte som jeg er gået i stå ved.

Nous Amis Asterix
Danwill Blue Eden Princess
Magnificoon Penquinn of Nankin
Hanmor Ivan

Så derfor vil jeg bede alle jer maine coon ejer kigge i jeres stamtavler om
nogle af nedenstående katte er i jeres stamtavler.

***Nous Amis Asterix***
Aura v. Adler
Bach v. Adler
Cici v. Adler
Nous Amis Dagobert
Astrocat Kitty Hawk
Addison
Alexsis

***Danwill Blue Eden Princess***
Wimmer Bugatti
Kimmerslev Concorde
Tucana Escorte
Prisca Aleixandre
Astrocat Kitty Hawk
Prissa Aleixandre

***Magnificoon Penquinn of Nankin***
CH Nankin Rikko's Puff of Dugar
Mitimmy Goliath of Seafon
Kayar Merry Joker
Thehmc Cathea's Gyrenth
Kayar Cathy's Angel
Wyndrivers Mayberry's Pride
Wyndrivers Nick Nack Patty Wack
Lady Emily of Codycats
Nankin Li'l Spot
Nankin Miss Kitty

***Hanmor Ivan***
(de samme katte som der er under Magnificoon Penquinn of Nankin)

Er de i stamtavlerne eller har du en ide om hvordan jeg kommer videre så
hører jeg meget gerne fra dig.

På forhånd tak for hjælpen

Mette Frederiksen
valo@valo.dk