Hvorhen til en varm jul?
Fra : Claus Bechgaard

Dato : 19-04-03 17:45

I år vil vi prøve at holde juleferie i syden - et sted hvor vi kan bade og
også besøge et par seværdigheder. Vi overvejer de canariske øer, men vi
synes det er lidt dyrt.
Vi vil blive glade for et tip om et andet rejsemål (eller et godt tip til
hvordan vi kan gøre en canarie-tur lidt billigere).

Venlig hilsen
Claus

Fra : bingo

Dato : 20-04-03 09:05

On Sat, 19 Apr 2003 18:44:53 +0200, "Claus Bechgaard"
<bechgaard@mail.dk> wrote:

> [...]
>Vi vil blive glade for et tip om et andet rejsemål (eller et godt tip til
>hvordan vi kan gøre en canarie-tur lidt billigere).

Hvis du med juleferie mener de rigtige juledage op til Nytår, så kan
du godt skyde en hvid pind efter at komme afsted til reduceret pris. I
den rigteige juleferie kan alt sælges til fuld pris. Men har man lidt
is i maven og kan rejse en af de første par uger i Dec. , så kan man
roligt vente med at bestille til lige optil ens afrejsedag.
Er selv lige kommet hjem fra Lanzarote kostede 2800 på navngivet hotel
imod katalogprisen på 4200.- , og havde jeg ventet endnu længere med
at bestille havde det kostet 1600.- uspec.
I de rigtige juledage havde det været umuligt.

Mogens

Fra : docjacobsen

Dato : 20-04-03 10:20

Jeg kan anbefale Ghana bl.a. fordi:
rejsen dyr, men ophold og transport billig - politisk roligt område -
engelsk talende -
gode strande - interessant kolonihistorie m.v. - kan skaffe min sekretær
som guide.
Hvis interessant så email: manager@c.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Teilmann

Dato : 20-04-03 13:10

Indien er det bedste og billigste sted.
Kan kraftig anbefales - var der selv i julen 2001
Rejsen måske ligeså dyr som til de canariske øer, men mad og drikke meeeget
billigere, og befolkningen helt anderledes flinke og behagelige!

MVH

Per

Fra : Lars Krarup Christen~

Dato : 21-04-03 12:31

Claus Bechgaard <bechgaard@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ea17d04$0$24715$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Vi vil blive glade for et tip om et andet rejsemål (eller et godt tip til
> hvordan vi kan gøre en canarie-tur lidt billigere).

Hej Claus!
Hvad med at prøve Goa i Indien! Har selv været der to gange (2003 og 2001),
og dejligere sted findes ikke. Rejsens pris er lidt dyrere end til de
canariske øer, men til gengæld er det vanvittig billigt at leve der. F.eks.
kostede en stor tunbøf med kartofler og salat ( tjek at det er skyllet i
købevand på flaske) kun 16 kr. på restaurant i sidste måned. Befolkningen
taler engelsk og er utrolig flinke og imødekommende. Og man er sikker på sol
og sommer. Har selv været på de canariske øer, og haft regn og dårligt vejr
i 14 dage, i december og også i marts.
Så jeg kan kun varmt anbefale Goa i stedet for.
Venlig hilsen Irene.

Fra : JakobN

Dato : 22-04-03 15:36

Jeg har selv holdt jul i Thailand, med stor succes.
Vejret er 100% sikkert og priserne er lave. Flybillet er dog dyr, men prøv
en pakkerejse, så kan det sikkert gøres relativt billigt.

Ellers vil jeg anbefale Egypten. Der er ikke så lang flyvetid og billetten
er billigere.

JakobN

Fra : Kevin

Dato : 23-04-03 16:45

d. 19/04/03 18:44 ytrede Claus Bechgaard

> [...]
> Vi vil blive glade for et tip om et andet rejsemål (eller et godt tip til
> hvordan vi kan gøre en canarie-tur lidt billigere).

Jeg synes du skal tage til Peru.
Der er helt fanatstisk, og de fejrer ikke jul, i hvert fald ikke ret meget,
der er en verden til forskel.
God tur
Vh Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Claus Bechgaard

Dato : 25-04-03 08:26

Mange tak til alle for de gode råd. Jeg vil vende tilbage med resultatet.
Med venlig hilsen
Claus