Billigst ADSL?
Fra : master!

Dato : 19-04-03 21:37

Hva for noget ADSL er det billigste?
og bedst?

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 20-04-03 08:55

"master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3ea1b356$0$24675$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hva for noget ADSL er det billigste?

http://www.teleprisguide.dk/

> og bedst?

Det er mit indtryk at de forskellige udbydere efterhånden har fået så meget
styr på deres ting, at man får hvad man er lovet.

/Anders

Fra : master!

Dato : 20-04-03 10:19

Fra : EH-Fniller

Dato : 20-04-03 15:30

master! wrote:
> nå
>
> "Anders K. Olsen" <akol_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> meget

ja!

--
For korrekt citat teknik, kik på nedenstående link:

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-04-03 21:06

master! wrote:
> nå

Du beder selv om upræcise svar fordi du spørger upræcist.!!

Du kan da ikke forvente at man kan give dig et perfekt svar når du ikke
selv giver oplysninger om hvad du forventer.

Så vær ikke fræk overfor de der trods alt vil bruge tid på at kommentere.

Du kan sikkert lære lidt (eller meget...) ved at kigge her:
www.usenet.dk

mvh. Jørgen

Fra : master!

Dato : 20-04-03 21:19

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-04-03 21:39

On Sun, 20 Apr 2003 22:19:04 +0200, "master!" <toke3@pc.dk> wrote:

>nå
>"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

Den lader vil lige stå et øjeblik

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-03 22:12

"master!" <toke3@pc.dk> wrote in message
> nå

Tror du selv du for noget ud af dit liv, ved at sige "nå" til det hele?

- Du spørger i den forkerte NG, hører til i *.XDSL

- Du svarer flabet og citere som en brækket arm

- Du har åbenbart ikke løst til at få et ordenligt svar. Som Anderes ellers
har prøvet at give dig!

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-04-03 22:12

Hej master!, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> nå

Vær rar ikke at bede om hjælp på Usenet hvis du både er ubehøvlet
overfor dem, der forsøger at hjælpe dig samt dem, der på en pæn og
høflig måde forsøger at fortælle, hvorfor du ikke får mere præcis
hjælp, og hvad du du kunne gøre for at få det.

XFUT dk.admin.netikette

--
Hygge fra Århus - Rudi