AVerTV kort uden lyd ?
Fra : Lars Beck

Dato : 19-04-03 20:41

Jeg har fået foræret subj. Jeg har fundet driver og det virker fint.....men
ingen lyd. På producentens hjemmeside står der at der medfølger et kabel,der
skal sættes til lydkortets line indgang, men det har jeg ikke.
På kortet er der en FM antenne og et TV indgang, 2 phonostik (out) og et
lille stik der ligner S-Video(men det er det ikke )
Er der en der har sådan et kort og som kan fortælle hvordan kablet ser ud,
om det kan købes løst, eller om man kan fuske sig til en løsning ?

Lars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-04-03 22:11

Lars Beck skrev :
> [...]
> Er der en der har sådan et kort og som kan fortælle hvordan kablet ser ud,
> om det kan købes løst, eller om man kan fuske sig til en løsning ?

Det lille kabel rummer nok S-video in/out og lyd. Det hedder Audio Loopback
Cable.
Hvis du bare skal have lyden og er ligeglad med S-video, må du kunne fuske
en løsning igennem, ved fx at lodde en ledning sammen selv.
Jeg tror den bliver svær at købe - good luck !
http://www.aver.com/index.shtml

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : H3nrik V!

Dato : 20-04-03 08:52

"Lars Beck" <lars.beck@_REMOVE_mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ikke ) Er der en der har sådan et kort og som kan fortælle hvordan
> kablet ser ud, om det kan købes løst, eller om man kan fuske sig til

På mit AverTV kort er lydkablet et Jack-jack (han i begge ender)

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : S. Sørensen

Dato : 20-04-03 17:13

"H3nrik V!" <vernerbo@NEJ_TAK_TIL_SPAMMAIL_hotmail.com> wrote in message
> "Lars Beck" <lars.beck@_REMOVE_mail.tdcadsl.dk> wrote in message
>
> På mit AverTV kort er lydkablet et Jack-jack (han i begge ender)

Formentlig minijack/minijack som i mit.

Steinbjørn

Fra : H3nrik V!

Dato : 22-04-03 12:35

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> wrote
in message news:b7uh27$qpq$1@news.net.uni-c.dk

> Formentlig minijack/minijack som i mit.

Nårh ja... Størrelsen betyder ellers normalt intet.. ;)