Probs med Comp.
Fra : Silver

Dato : 19-04-03 19:42

Jeg spiller meget Desert Combat for tiden, og har ikke haft problemer før,
men nu er jeg ude for at midt i et spil så hopper den ud af spillet og hvis
jeg så prøver andre spil som f.eks Delta Force BHD så har jeg artifacts på
skærmen i korte øjeblikke, nogen som ved hvad det kan skyldes?

System:

AMD Athlon XP 2.4+ gigz
1024 mb ddr pc2700 ram
Sapphire Radeon 9700 Pro 128 mb
MSI bundkort

Min CPU ligger konstant omkring de 58 - 62 grader iflg. PC Alert 4.

Mvh
Silver

X postet i dk.edb.hardware

Fra : JRS

Dato : 19-04-03 22:30

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sapphire Radeon 9700 Pro 128 mb
> MSI bundkort
>
> Min CPU ligger konstant omkring de 58 - 62 grader iflg. PC Alert 4.

Hvordan er temperaturen i kabinettet, og hvor varm mærkes grafikkortet .. ?
Lyder som et varme problem..
MVH
JRS

Fra : Silver

Dato : 20-04-03 17:28

?
> Lyder som et varme problem..
> MVH
> JRS

Jeg tog den ene af mine ramblokke ud og det ser ud til at alt fungerer
igen.....7.9.13....

Mvh
Silver