Probs med comp.
Fra : Silver

Dato : 19-04-03 19:41

Jeg spiller meget Desert Combat for tiden, og har ikke haft problemer før,
men nu er jeg ude for at midt i et spil så hopper den ud af spillet og hvis
jeg så prøver andre spil som f.eks Delta Force BHD så har jeg artifacts på
skærmen i korte øjeblikke, nogen som ved hvad det kan skyldes?

System:

AMD Athlon XP 2.4+ gigz
1024 mb ddr pc2700 ram
Sapphire Radeon 9700 Pro 128 mb
MSI bundkort

Min CPU ligger konstant omkring de 58 - 62 grader iflg. PC Alert 4.

Mvh
Silver

Fra : Leony

Dato : 19-04-03 22:06

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spillet og hvis jeg så prøver andre spil som f.eks Delta Force BHD så
> har jeg artifacts på skærmen i korte øjeblikke, nogen som ved hvad

Varme.
Skidt driver.
Defekt RAM.
Dårlig strømforsyning.

Er de hyppigste årsager til problemer af denne art.

Hvis du har flere RAM stænger, så prøv dem enkeltvis.
Prøv en anden strømforsyning (måske kan du låne en af en bekendt).
Opdater dine drivere (særligt dem der har relation til grafikkortet).
Tjek varmen i kabinettet (måske er det grafikkortet som bliver for varmt
og ikke cpu'en).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Silver

Dato : 20-04-03 17:28

> [...]
> Opdater dine drivere (særligt dem der har relation til grafikkortet).
> Tjek varmen i kabinettet (måske er det grafikkortet som bliver for varmt

Lader til at det var en af mine ramblokke for nu virker det heldigvis igen.

Mvh
Silver

Fra : Leony

Dato : 21-04-03 08:46

> Lader til at det var en af mine ramblokke for nu virker det heldigvis
> igen.

Vi krydser fingrene.
Held og lykke.