Konkursinformationer
Fra : Heidi

Dato : 19-04-03 12:17

Kan man nogle steder på nettet finde informationer om
et bestemt firmas konkurs? Altså er der en samlet "database"
man kan søge informationer i?

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 19-04-03 18:25

Heidi wrote:

> Kan man nogle steder på nettet finde informationer om
> et bestemt firmas konkurs? Altså er der en samlet "database"
> man kan søge informationer i?

Statstidende, svjh er den på nettet, men har ikke brugt den længe.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.