"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
news:b7r2h8$3mtkq$1@ID-62896.news.dfncis.de...
> Klippet fra
http://www.get2net.dk/support/kontaktos.html :
>
> > Det er gratis at bruge get2net help-desk alle ugens dage mellem 8:00 og
20:00
> på tlf. 77 30 77 13. Herefter koster det 2 kr. pr. minut frem til kl.
23:00.
>
> Hvordan skal det mon forstås? Er det helt gratis at ringe til 77 30 77 13
mellem
> kl. 8 og 20, og derefter koster det 2 kr per minut? Eller skal det mon
forstås
> således, at det ikke koster noget udover almindelig telefontakst at ringe
til
> get2net help-desk alle ugens dage mellem 8:00 og 20:00?
>
> Hvordan mon de tager 2 kr per minut mellem kl. 20 og 23. Har de mon lov
til at
> overtaksere et "almindeligt" nummer som 77307713 til at koste 2 kr per
minut?
> Eller sender de ekstraomkostningen på de to kr. per minut som en
ekstraregning?
Jeg mener bare de henviser til et 90 nummer efter den tid.. Hvor de så
koster 2 kroner i minuttet, som er ganske billigt for et 90 nummer...
Men ellers er det normal takst at ringe til 77 nummeret.. Ikke gratis