Hvad er det for nogle grafikkort jeg har f~
Fra : Falcon

Dato : 19-04-03 09:02

Jeg har lånt to PCI grafikkort UDEN drivere, så for at evt finde nogle
på nettet, så vil jeg lige høre om I kan identificere de to kort.

På det ene kort står der S3 Trio32 1ACB2 på grafikchippen? og på
hukommelseschippen?? står der PhoenixBIOS VGA 1358g018c.
Siger det jer noget og evt hvor meget RAM den er bestykket med?

Det andet kort har både TV Out og TV In og på chippen står der
Winbond W9922PF?
Er det slet ikke et grafikkort, men måske et TV kort istedet?

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe da jeg mangler et PCI grafikkort
til en ekstra PC jeg er ved at samle, så jeg håber en af de overnævnte
kort kan bruges.

mvh Falcon

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-04-03 12:05

Falcon wrote:
> På det ene kort står der S3 Trio32 1ACB2

Så er du tæt på

> Det andet kort har både TV Out og TV In og på chippen står der
> Winbond W9922PF?
> Er det slet ikke et grafikkort, men måske et TV kort istedet?

Hvis der er et FCC mærke på kortene, så prøv at søge på kortene
på nettet.

mvh
Henning

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-04-03 13:26

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe da jeg mangler et PCI grafikkort
> til en ekstra PC jeg er ved at samle, så jeg håber en af de overnævnte

Her skulle være noget at kigge igennem.
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=S3+Trio32&btnG=Google
-s%C3%B8gning&lr=

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Winbond+W9922PF&lr=

Husk lige at lav et bookmark for google eller lav den til din startside, så
kan du selv finde sagerne en anden gang

Kim Larsen

---