Tv-out med sorte kanter :-(
Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 18-04-03 22:50

Min Fujisu Lifebook C er udstyret med et S3 Twister grafikkort. Når jeg
kører tv-out er der irriterende sorte kanter hele vejen rundt.

Er det muligt at få fuldt billede på tv'et?

Mvh
Anders

Fra : Jacob Michaelsen

Dato : 19-04-03 14:02

> [...]
> kører tv-out er der irriterende sorte kanter hele vejen rundt.
>
> Er det muligt at få fuldt billede på tv'et?

Måske programmet TVTool (http://tvtool.info/) men de understøtter vist ikke
S3.

--
Jacob Michaelsen

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 19-04-03 14:05

Jacob Michaelsen wrote:

> Måske programmet TVTool (http://tvtool.info/) men de understøtter
> vist ikke S3.

Det er nemlig lige hvad det ikke gør.

Mvh
Anders

Fra : Tømreren

Dato : 19-04-03 20:57

> Det er nemlig lige hvad det ikke gør.

Jeg har det samme problem med et SIS-chipsæt,har prøvet alt.
Du må meget gerne melde tilbage hvis du finder en løsning,så gør jeg det
samme.
Jeg har også prøvet med PowerDVD,Ulead movie og TVTool

Tømreren

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 24-04-03 10:02

> Jeg har også prøvet med PowerDVD,Ulead movie og TVTool

bsplayer?

Fra : Fox

Dato : 24-04-03 13:27

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører tv-out er der irriterende sorte kanter hele vejen rundt.
>
> Er det muligt at få fuldt billede på tv'et?

Prøv med WINDVD