[DVD] Ichi the Killer
Fra : Morten DH

Dato : 18-04-03 19:36

Hmm jeg har selv den klippede R3 udgave og vil gerne købe en af de nye
2-disc udgaver og svjh skal man holde sig fra den engelske da den stadig er
klippet og altså så må det være den hollandske man skal satse på; men nu
sidder jeg lige og opdager den også er under kommende udgivelser hos Hong
Kong Legends og hører også rygter om at Media Blaster har en R1 udgivelse på
vej... og hvad er det med et kommentar spor der mangler på nogen af
udgaverne (eller dem alle)... og der er vist også flere single disc
udgaver...

Hjææælp, jeg er totalt lost og alt jeg ønsker er at bare at købe den bedste,
uklippede udgave af Ichi til samlingen - nogen der har det store overblik og
gider hjælpe?

Fra : Goofey

Dato : 18-04-03 20:46

Hej
Har selv jøbt den hollandske udgave(Den bedste)! , hos absurd.dk
Denne er uklippet og i god kvalitet!
Syret film iøvrigt.
MVH Goofey

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-04-03 11:20

On Fri, 18 Apr 2003 21:46:21 +0200, "Goofey" <someone@dk.com> wrote:

>Hej
>Har selv jøbt den hollandske udgave(Den bedste)! , hos absurd.dk
>Denne er uklippet og i god kvalitet!
>Syret film iøvrigt.
>MVH Goofey

http://www.axelmusic.dk/productDetails/8715664011058

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Goofey

Dato : 21-04-03 15:30

Jamen de har den ikke på lager , og er 30,- dyrere end Absurd.dk , som har
den på lager!
MVH Goofey