Hero ( anbefaling )
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 18-04-03 09:19

Se den. Ja jeg kan ikke sige andet. Visuelt en af de flotteste film jeg har
set.!!

MVH Anders Omnimax operatør/lydtekniker

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-04-03 09:57

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:b7ocep$m38$1@sunsite.dk...

> Se den. Ja jeg kan ikke sige andet. Visuelt en af de flotteste film jeg
har
> set.!!

Chris Doyle modtog også en pris for sine smukke billeder ved den årlige
prisuddeling i Hong Kong for kort tid siden. Han er absolut en af de
fotografer, der er allermest værd at holde øje med i disse år.

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-04-03 10:21

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> wrote in message
> Se den. Ja jeg kan ikke sige andet. Visuelt en af de flotteste film jeg
har
> set.!!

Enig. Det er billederne, som er filmens styrke. Historien og skuespillet
giver jeg som sådan ikke meget for.

/Nikolaj