Hvad koster overnatning typisk (Zimmer fre~
Fra : kim014

Dato : 18-04-03 14:40

Eller hvad koster det at overnatte på gasthause i Tyskland
Mvh. Kim

Fra : Allan Hansen

Dato : 18-04-03 16:30

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Eller hvad koster det at overnatte på gasthause i Tyskland
> Mvh. Kim

Prøv at se på:
http://www.linksundrechts.com/d.htm

Allan Hansen

Fra : Hans

Dato : 18-04-03 21:36

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at se på:
> http://www.linksundrechts.com/d.htm

Tja du får ikke ret meget under en 50 euro seddel pr. nat incl. morgenmad =

Fra : BasseFinn

Dato : 19-04-03 15:52

Prøv feks at se på dette link: http://www.hotelformule1.com/

Det er nok det billigste overnatning man kan finde. Ca fra 24 til 30 Euro
for op til 3 personer.

Mvh Finn

Fra : Hans

Dato : 19-04-03 20:12

"BasseFinn" <none@jens.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv feks at se på dette link: http://www.hotelformule1.com/
>
> Det er nok det billigste overnatning man kan finde. Ca fra 24 til 30 Euro
> for op til 3 personer.
>
> Mvh Finn

Kan du ikke lige guide mig rundt til at få et kort frem over hvor hotellerne ligger ?

Det med at taste en dato ind og en by man ikke kender i forvejen er lidt dumt

Fra : Aksel

Dato : 19-04-03 21:24

"Hans" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hotellerne ligger ?

> Det med at taste en dato ind og en by man ikke kender i forvejen er lidt

Der er en search funktion på siden der viser Europakort, kan du ikke bruge
det?

Hilsen Aksel

Fra : Aksel

Dato : 19-04-03 21:24